Andreas L
Hej.

Min Brugmansia aurea "culebra" överlevde tyvärr inte vintern sad.gif Skulle så gärna vilja ha tag på en ny och undrar om det finns någon i Sverie som säljer denna överhuvudtaget? Min förra köpte jag av ett växtföretag i Frankrike men tycker att det borde finnas någonstans närmare...

Har ni något tips om vart man kan hitta dessa fina växter i landet?

Mvh!
/Andreas
Mahogany
CITAT (Andreas L @ 23-03-2012, 14:44) *
Hej.

Min Brugmansia aurea "culebra" överlevde tyvärr inte vintern sad.gif Skulle så gärna vilja ha tag på en ny och undrar om det finns någon i Sverie som säljer denna överhuvudtaget? Min förra köpte jag av ett växtföretag i Frankrike men tycker att det borde finnas någonstans närmare...

Har ni något tips om vart man kan hitta dessa fina växter i landet?

Mvh!
/Andreas

Hej!

Undrar om du fått tag på en ny planta?, jag hade med en av denna vackra Brugmansia och min dog den med, jag köpte min på Blomsterlandet tror jag men det är ett antal år sedan nu.
Tänkte höra om du har den nu och om du har någon stickling jag kunde få köpa?, om inte vilken firma i Frankrike köpte du din från?

Mvh!

Anja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon