Peztis
En arbetskamrat har ett nybyggt hus och nu är då tiden kommen för att ta tag i det runt om huset, dvs trädgården...
Idag är det mest plan gräsmatta men drömmen är att börja bygga upp små rum på den platta ytan.

Men överst på att göra-listan står uppfarten. Och för detta behövs det inspiration, bilder att titta på och fundera över. Jag tror hon tänkte sig grus med sten i kanterna.

Har ni några bra bilder på hur ni har det eller länkar sidor där hon kan hämta tips och råd?

Jag måste passa på att göra reklam för hennes blogg som är helt underbar: Lina på landet.
En del av er kanske känner igen henne från reportaget i Aftonbladet för ett par veckor sedan.
Kryddan03
Några inspirationsbilder wink.gif:

Klint
Jag har ingen färdig uppfart att visa,men det enda jag kan komma på att tipsa om ifall hon vill ha lite mindre spektakulära ideer än Kryddans är Hemnet som har börjat med inspirationsbilder jag brukar titta på trädgårdar där.Hälsa Lina att hon har en jättetrevlig blogg och ett vackert hem,kommer definitivt att titta in igen smiley_small_hug.gif
Peztis
Klint, jag har gett henne en länk till denna tråd nu så hon får din hälsning!

Och Kryddans oerhört inspirerande bilder! Helt otroliga!
Fast jag tror inte det funkar riktigt... biggrin.gif

Kryddan, var hittade du dem, förresten?

Ah! Hittade själv!
Kryddan03
CITAT (Peztis @ 29-03-2012, 16:16) *
Klint, jag har gett henne en länk till denna tråd nu så hon får din hälsning!

Och Kryddans oerhört inspirerande bilder! Helt otroliga!
Fast jag tror inte det funkar riktigt... biggrin.gif

Kryddan, var hittade du dem, förresten?

Ah! Hittade själv!

Fast visst skulle det vara fräckt att ha t ex ett vattenfall som uppfart? ;D
Peztis
Japp!
Jag tror att om jag gick på en gata och kom fram till dessa bilder hade jag gått runt! giggle.gif
Peztis
Aj då! Nu spårar den här tråden hur! biggrin.gif

Kolla här i samma tema!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon