Eva i Skåne
14 medlemmar firar födelsedag idag
Almdalen(61), Maggi(50), lurvig(43), EmmaGold(31), Ka-ro(37), Agneta.D(9), Em_I_Am(31), Ekman(40), buskpionen(43), birra(41), softol(39), blomkronan(43), äppel(16), stefansthlm(34)

Grattis till er alla
rose.gif yaay.gif

[attachment=68906:katt_med_t_rta.gif]
Peztis
blomma.gif Haddenäran! blomma.gif

Särskilt till blomkronan!
mamamaggan
GRATTIS !!! blomma.gif blomma.gif blomma.gif
malcolm
GRATTIS!

blomma.gif
hattstugan

GRATTIS ALLA blomma.gif
Aqvakul
Grattis! yaay.gif
Klint

[attachment=68910:imagesCAL7OFHYp.jpg]
Myosotis
Grattis!
Margith
Grattis till er alla och en extra grattis-kram till Blomkronan.. (43)... ja, ja, du blir nog stor du också vad det lider smiley_small_hug.gif
Peztis
Vet du Margith, blomkronan och jag är lika gamla!

Och nä, så stor är hon inte heller och kommer inte att bli. biggrin.gif
Sorry, blomkronan-vännen, men det absolut första du sa till mig när vi träffades var "Vad lååååång du e!" giggle.gif
Meriona
Grattis! kompiskram.gif hbd.gif yaay.gif blomma.gif hbd.gif rose.gif
Iren
GRATTIS! hbd.gif yaay.gif
Biggan_
Grattis! blomma.gif yaay.gif hbd.gif rose.gif
blomkronan
TACK ALLA för gratulationerna på min födelsedag smiley_small_hug.gif Det värmde...
Jag har inte varit så aktiv på sista tiden, jag håller till i bloggvärlden mera smile.gif
men jag är inne ibland och läser. Det har kommit många nya medlemmar här som jag kan passa på att hälsa välkomna.

Nästa vecka är det mässa och jag ser fram emot att få träffa er på lördagen. Det ska bli såååå kul smiley_small_hug.gif

CITAT (Peztis @ 03-04-2012, 18:44) *
blomma.gif Haddenäran! blomma.gif

Särskilt till blomkronan!

Tack så jätte mycket smiley_small_hug.gif

CITAT (Margith @ 03-04-2012, 20:09) *
Grattis till er alla och en extra grattis-kram till Blomkronan.. (43)... ja, ja, du blir nog stor du också vad det lider smiley_small_hug.gif

Tack och smiley_small_hug.gif tillbaka, stor... vem vill bli stor? whistling.gif

CITAT (Peztis @ 03-04-2012, 20:52) *
Vet du Margith, blomkronan och jag är lika gamla!

Och nä, så stor är hon inte heller och kommer inte att bli. biggrin.gif
Sorry, blomkronan-vännen, men det absolut första du sa till mig när vi träffades var "Vad lååååång du e!" giggle.gif

Men det är du ju!! giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon