Full version: Kompostluftning
Gert Hagman
Som nybliven medlem försöker jag lära mig inlägg och trådar.
Tänkte kolla av intresset för en rostfri, svensktillverkad kompostluftare med 5 års garanti.

Namnförslag.gif

Otroligt vad vädret kan engagera.
RibesRubusVitis
Njaee...
Det blir nog ingen storsäljare. Oavsett priset lär man kunna få en riktig grep till samma kostnad, och den kan dessutom användas till mycket annat.
jaj-51
Produkten fins redan i plast till en billig pening.
Tror det blir mycket svårt att ens få materialpriset på marknaden.
Piccante
hm... Gert äger visst en smidesfirma rolleyes.gif
Gert Hagman
Tre åsikter och tre svar.
  • Svar 1
Jag har tagit fram det här verktyget för att det fungerade mycket dåligt med grep i min kökskompost (komposttunna). Vid diskussioner med komposterande vänner framkom att det saknas ett riktigt bra och hållbart verktyg för ändamålet.
  • Svar 2
De flesta saker finns i flera varianter och prislägen, olika funktion och material.
  • Svar 3
Har du Googlat?????

Till er alla: Jag saknar namn och bild.
*Stintan*
Jag kallar det smygreklam! rtfm.gif

Varför saknar du namn och bild?
Gert Hagman
Jag smyger inte med varken reklam, namn eller bild, så var är problemet?
*Stintan*
Du har ett företag som tillverkar en produkt som du gärna vill sälja eller hur. Det är inte tillåtet med reklam i forumet. Det står i forumreglerna som du väl har läst.

Problemet är ditt! Det var du som skrev att du saknade namn och bild. Jag frågade bara varför du saknade det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon