Fina bilder!
Det är nästan så man undrar om vi var på samma mässa, jag såg inte allt det där!

Men jag var inte där så väldigt länge, blev fort trött efter en jobbig förkylning.
Jag måste ju då få berätta om MIN upplevelse!
Jag stod och pratade med kvinnani montern för 1000 trädgårdar och övertygade henne om att min trädgård definitivt inte var något att visa upp. Då kom Gunnel Carlsson dit och pratade med henne. Jag som inte har så svårt för att prata med vilt främmande folk säger då till Gunnel att "jag måste bara få berätta att vad jag saknar Gröna Rum och många med mig!" Jag ser hur hon liksom suckar och jag skyndar mig att tillägga att "ja, du har säkert hört det miljoner gånger men jag måste bara få berätta det och att det är så dåligt det som visas nu". Hon tyckte det var roligt att höra, att ungdomen (va, jag? Gunnel måste ha fel på ögonen för jag kan väl inte räknas som ungdom med meína 43 år!) är intresserad.
När hon gått gjorde jag en liten dans "Jag har pratat med Gunnel - jag har prata med Gunnel!" och hon i montern bara skrattade åt mig!