jaj-51
GP 17/4
malcolm
naughty.gif
Huggorm
Det är inte jag, om någon trodde det
Bengalow
Det trodde i alla fall inte jag... Du med en Dodge Viper, det skulle vara något att komma i skogen med! Jag skulle gissa att du har en Volvo.
malcolm
Har för mig att "vår" huggorm har en liten japansk bil men viper är iof. sig en orm. biggrin.gif
Huggorm
CITAT (Bengalow @ 17-04-2012, 12:56) *
Det trodde i alla fall inte jag... Du med en Dodge Viper, det skulle vara något att komma i skogen med! Jag skulle gissa att du har en Volvo.

Det kunde man tro, men jag tycker inte alls om volvo. Klumpiga, gammalmodiga, dåliga vägegenskaper, bränsleslukande och allmänt tråkiga. Det finns i princip inget alls hos volvo som attraherar mig.
jaj-51
CITAT (Huggorm @ 17-04-2012, 14:14) *
Det kunde man tro, men jag tycker inte alls om volvo. Klumpiga, gammalmodiga, dåliga vägegenskaper, bränsleslukande och allmänt tråkiga. Det finns i princip inget alls hos volvo som attraherar mig.

Håller med dej Volvo är bara trött gammal klumpig o.s.v.

Min miljöbil drar bara 0,41L/ mil (uppmätt förbrukning) toppfart 190km/h enligt reklamen och anses vara ganska säker.

trivs med min V50 körd 8000 mil
Huggorm
CITAT (jaj-51 @ 17-04-2012, 16:04) *
Håller med dej Volvo är bara trött gammal klumpig o.s.v.

Min miljöbil drar bara 0,41L/ mil (uppmätt förbrukning) toppfart 190km/h enligt reklamen och anses vara ganska säker.

trivs med min V50 körd 8000 mil

De nyare modellerna med teknik från renault eller ford är väll lite bättre. Men jag tror Bengalow syftade på volvos egna gamla bakhjulsdrivna modeller.
jaj-51
CITAT (Huggorm @ 17-04-2012, 16:10) *
De nyare modellerna med teknik från renault eller ford är väll lite bättre. Men jag tror Bengalow syftade på volvos egna gamla bakhjulsdrivna modeller.

Men drömblien är en Dodge Viper smiley_small_hug.gif
jaj-51
CITAT (Huggorm @ 17-04-2012, 10:43) *
Det är inte jag, om någon trodde det

Hoppades på en åktur ... skulle hugga direkt på möjligheten kompiskram.gif
Huggorm
CITAT (jaj-51 @ 17-04-2012, 23:59) *
Hoppades på en åktur ... skulle hugga direkt på möjligheten kompiskram.gif

Nog kan jag bjuda på en åktur om du vill biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon