Full version: Forum regler.. ?
milily
Hej,

Har jag hamnat på fel ställe med min fråga, så ursäktar jag mig. (kanske skulle varit i Support, säg till så flyttar jag frågan dit istället.)

Har använt mig av sökfunktionen för att se om man kan hitta forum regler någonstans, men utan större framgång tyvärr.
Jag förstår att man ska använda sig av sunt förnuft, att inte vara elak och sådär.
Är dom kanske inbakade i "policyn" ? Vart hittar man det i så fall?
Finns det "olika regler för de olika kategorierna? Samma för alla?

Kanske kan vara ett tips, ha en tråd i varje kategori om de speciella reglerna som finns?

Ytterst tacksam för svar!
Robbanp
Användarvillkor

Till vänster ovanför ditt inloggningsnamn. Det är nog vad som finns tror jag.
milily
Tack Robbanp,

Det var matnyttigt! Att jag har missat att det fanns där! Man lär sig så länge man lever. smile.gif
Gossen Ruda
Sen är väl den bistra sanningen att man kan bryta mot alla skrivna och oskrivna regler på detta forum utan att drabbas pga att admin och moderatorer oftast är frånvarande.
milily
Det vet jag ingenting om, relativt ny här.

Min allmänna uppfattning om forum att det blir lätt så efter att "passionen" försvinner efter ett tag. Men hur som,..

Ska nog se mig om lite och kanske skriva in mitt förslag till supporten.
Hade inte det varit enklare för nya medlemmar att se vad som gäller i varje kategori, tråd.
*Stintan*
Det är inga större problem i trädgårdsavdelningen iallafall och det är väl den som är viktig på Odla. Tror knappast folk orkar hålla på och läsa en massa regler innan man startar trådar. Forumreglerna finns ju alltid lättillgängliga överst på sidan.
heinrich_stubel
CITAT (Gossen Ruda @ 22-04-2012, 15:58) *
Sen är väl den bistra sanningen att man kan bryta mot alla skrivna och oskrivna regler på detta forum utan att drabbas pga att admin och moderatorer oftast är frånvarande.

Det bör ju glädja dig med tanke på att du förmodligen varit den förste att försvinna om så inte var fallet rotfl.gif

Förlåt, var tvungen. Se komiken i det istället för att bli sur snälla smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon