Full version: Tack för svaren
Gräverskan
Tack för svar och välkomnande!
Emellertid är jag en falsk nykomling, men jag har glömt mitt gamla användarnamn och lösenord, så jag valde en ny. Det var länge sen sist, man kan lugnt säga att jag är en periodare när det gäller trädgård och odla.nu
Den sena och långsamma våren har skapat längtan hos många av oss. Mina snödroppar har precis börjat slå ut och det går ännu inte att gräva upp några till längtande vänner. Jag har skickat länken till Zeta till den som längtar mest efter en solig slänt översållad med snödroppar. Vet ni om dessa lökar växer till och förökar sig snabbare än om man planterar torrare lökar under tidig höst?
Gunvor Nilsson
Skrutt! Här skrev jag ett inlägg som bara försvann när jag tryckte på "förhandsgranska" Ja då försöker jag väl en gång till då:

Ifall ingen här kan svara dej så föreslår jag att du frågar via mail direkt till Zeta så får du ett expertsvar. Dom svarar på mail vet jag för jag hade en fråga till dom förra året som blev snabbt besvarad. Och det trots att det var högsäsong!

Var det länge sen du var aktiv i forumet? Det gamla? Välkommen tillbaka!

/Gunvor
Gräverskan
Det var ett tag sedan, men jag minns dig, Gunvor Nilsson! Tror att jag hette nåt med Maggan, eftersom jag heter Margareta, men jag har bytt dator och hittade inte tillbaka. Jag har sniffat på nya forumet en gång. På det gamla var jag rätt aktiv.
Gunvor Nilsson
Jaaaaa, är det duuu? Jättevälkommen! Det är så roligt att "se" gamla bekanta. wub.gif
/Gunvor
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon