Full version: Krukvækster
kikki
Jeg har sett at i Sverige finnes så mange ulike typer av palettplanter,og mitt store ønske er,om noen har og vil dele/bytte med meg?? jeg har nok desverre nesten ikke hørt noe om jeg har kommet med ønske,men det går da an å prøve??? Jeg ville blitt sååå glad...
Myosotis
Såg inte den här tråden förrän nu, och nu har vi ju redan pratat i pm... måste väl finnas fler som kan dela med sig tycker man?
kikki
Så mange som har sett på mitt innlegg,og ingen svar å kunne glede en norsk husmor med stikling av palettplante...jeg er skuffet og trist har vært så lenge med,men har vært her for å se de vake plantene dere kan vise...men ingen vil glede kikki... no.gif g.gif unsure.gif sad.gif
Eva i Skåne
Jag har flera sorters palettblad som står rotade i ett glas. Vill du fortfarande ha?
Vad dom heter vet jag inte, men är du intresserad kan jag ta foto.
kikki
Hei, Ewa hvilken glede å få svar..... thanks.gif jeg har sendt den pm og så kan vi avtalee om byttet!! bravo.gif bravo.gif
pepita13
Jag skulle också bli jätteglad om det fanns någon snäll själ som vill skänka ett skott av palettblomma.. Dom är så fina och alla mina blommor dog i flytten från kalmar.. Men nu vi jag ha blommor istället för prydnadssaker i fönstren rose.gif

Anette Bergström
Ostvägen 155
90626 Umeå
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon