jo_1
Är det någon som kan berätta om detta är något att spara på, eller om jag i vanlig ordning har pysslat om ogräs...?[attachment=69786:vad3.gif]
Blomstertanten
Ser ut som höstaster!
Och för mej är de snudd på ogräs, sprider sig som en löpeld i rabatten!! sleep.gif Man får verkligen hålla efter den om man inte vill att den ska över helt.
jo_1
CITAT (Blomstertanten @ 08-05-2012, 07:34) *
Ser ut som höstaster!
Och för mej är de snudd på ogräs, sprider sig som en löpeld i rabatten!! sleep.gif Man får verkligen hålla efter den om man inte vill att den ska över helt.

Tack för svaret! smile.gif
Jo, den verkar sprida sig rätt bra, så jag får nog hålla efter den. Jag får googla och se om det är värt att spara!
Blomstertanten
CITAT (jo_1 @ 08-05-2012, 09:50) *
Tack för svaret! smile.gif
Jo, den verkar sprida sig rätt bra, så jag får nog hålla efter den. Jag får googla och se om det är värt att spara!

Inte hundra på att det är höstaster! Men höstaster är fina, speciellt den lite lägre, med sina lila blommor.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon