Full version: Köptips
Kajsa
Wexthuset

Här ett företag som säljer mängder av pelargoner och 38 olika palettblad och till bra priser. Bilder på allt.
lolo
Tack så mycket för tipset! Är det någon på forumet som handlat därifrån?
/Ann-Louise
160kvm stort hus
Hej!
Jag har, väldigt enkelt. Men jag har inte fått växterna ( eller räkningen ) än. De kommer sen när det börjar bli frostfritt ute, vilket borde vara snart...
*längtar*

Mycket fina sidor och blommor, det är lätt att köpen blir många.
Huxflux var jag uppe i över 500. och jag skulle bara titta....

Så bestäm hur mycket du ska göra av med innan du börjar.. *tipsar*

Mvh G
Carina i Västerås
Jag har också köpt men ej fått ännu.
Brukar vara inne på pelargonsällskapets forum och jag har inte läst något negativt om Wexthuset.

Jag köpte BARA 3 st biggrin.gif !! Nytt rekord i att handla lite...... tongue.gif pengarna rinner snabbt iväg i mellanåt......hm.

hälsningar Carina
Kajsa
Och jag föll pladask, trots att jag beställt av Rockdala. Dessa var billigare
och så många, många fler sorter. Och så beställde jag två palettblad
"Peters Green Wonder" och" Solarensis", jag fick veta att palettbladen får man först i maj.
Åsa, mälardalen zon 2
Och de har ju också nematoder mot sorgmyggor såg jag, en förpackning med 2 miljoner nematoder kostar 73kr (räcker till ca 30 krukor).
zaaritha
Suck!!
Gick naturligtvis in o kollade !
Beställde för 235 kr.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Och varför kommer inte jag in på wexthuset`s hemsida? Har försökt nu många gånger men får bara upp: sidan kan inte visas

Elisabeth
Kajsa
Mysko?? www.wexthuset.com
Prova så rolleyes.gif
lilla mamma
Världens finaste plantor kommer det.
Beställde förra året, de blommade direkt.
Tyvärr övervattnade jag min Deacon picotee och den andre sticklingen sade hej då i vinter men trudie växer och frodas.
Fakturan kommer i paketet och detta företag är en pärla som drivs av två KVINNOR.
Handla av dem, om ni ska handla pellisar på nätet.
Anita wub.gif
Ingis
Jag har också beställt en hel hög med palettblad därifrån och är väldigt spänd på hur de är.

De ska ha en monter också på Älvsjömässan, där de kommer att sälja sticklingar av pellisar och palettblad. Risken är väl att man går dit och handlar ännu mer.
Hälsningar Ing-Marie
160kvm stort hus
Hmm, undrar om man nånsin inser att: Nej, jag får inte plats med mer blommor nu..??

Tror inte det.... *suck*

Nu har jag iallafall fått reda på att utskicken har börjat. Undrar om det försenas nu när det börjar snöa här ( sthlm ) .

Nu får det vara nog med vinter tycker jag...

Mvh G
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon