Sabina87
Hej!

Jag och min familj ska flytta till vintern, och då kommer vi ha möjlighet att bygga ett större växthus. Det skulle vara en dröm att ha ett runt 40m2. Men det är otroligt dyrt att köpa ett färdigt. Så jag tänkte att vi skulle bygga ett själva. Om ni har ett stort växthus, skulle jag kunna få se lite bilder på det, gärna även vad det har kostat i runda slängar? Gärna lite tips på vad ni skulle gjort annorlunda i dag, om ni skulle göra ett nytt.
Alla svar är bra =)

/Sabina
fraxinus exelsior
Går själv i växthusbyggartankar i samma storlek som du. Jag har hittat mycket inspration här på Odla, inte minst på Grönbergs tråd [url="http://forum.odla.nu/index.php?s=&showtopic=72444&view=findpost&p=836465". Fantastiskt projekt. Man får leta material lite överallt och låta projektet växa fram efterhand som man införskaffar material. Lycka till.
Leif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon