Full version: byte av fröer
neubeck
Hej.
Jag har lite frön av Dorstenia hildebrantii och stickling av Dorstenia benguellensis som jag gärna byter bort mot något annat.
Jag är speciellt ute efter ceropegia sandersonii (fallskärmsranka) eller andra dorstenior. Även ovanliga succulenter funkar.

Mvh
/Anna

varghem
jag har fallskärmsrankan som jag kan ta stickling av. Är intresserad av benguellensis
neubeck
Jag har hittat en fallskärmsranka idag, men skickar såklart en stickling av dorstenian iallafall om du vill ha. Kanske har du någon hoya att byta med? smile.gif
Jag tror jag har din adress redan, sedan tidigare. Jag skickar nu i veckan. smile.gif

Mvh,
/Anna
varghem
ojsan rolleyes.gif nästan alla mina hoyor blommar för tillfället.... du kanske kan vänta till slutet på sommaren??
vill väldigt gärna ha dorstenian... älskar ovanliga blommor... ja eller udda
kan skicka dig en lista på vad jag skulle kunna ta så kan du bestämma vilket du vill ha...
neubeck
Ja inga problem, det är inte så viktigt, jag skickar dorstenian ändå såklart. Den är mycket lättskött och självsår sig.

/A
varghem
thanks.gif snälla du.... hittade du adressen?? jag hittade till min förvåning din i min adressbok biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon