Hei, jeg har lyst å bare vise noen bilder fra vår hage,har hatt nydelig vær og det har vært fint å være ute i hagen.
Egorina
26-05-2012, 22:24
Vad många söta blommor! Det är så härligt nu när det äntligen blir lite varmare och lite fart i rabatterna, det stod nästan stilla ett tag. Tack för att du delar med dig!
Hei, Egorina, tusen takk for du tok deg tid å se på bildene jeg har lagt inn,ja,men varmen nå,så kom og blomstene!
Myosotis
27-05-2012, 08:14
Många fina blommor
Tusen,tusen takk, Myostis!
Jaja... 79 som har kikket i hagen.. er ikke mange som gillar å se,så det blir nok ikke mer å vise da når det ikke er mer interesse... Var da til å prøve og tenkte meg det så her...2 svar, takkar for de Jeg kan ikke se noe feil med bildene og hvorfor da så liten interesse...? Jeg ber ikke eller tilbyr bytte, ville bare vise,men nok er nok nå fra Norge!!
Jättefina bilder och blommor, som alltid när du visar något från din trädgård.
jag tittar på de flesta trådarna men skriver nästan aldrig något.
Tycker inte jag har så mycket att tillägga, när andra redan skrivit om hur fint du har det.
Ester
Fina bilder!!!
Kikki, för att folk inte skriver kommentar, betyder inte att de inte är intresserade!
Jag brukar titta på mycket bilder här, men jag skriver sällan kommentarer. Jag tycker att man borde ha något mera att säga än bara "fina blommor" eller "fina bilder". Alltså en fråga, en fundering, eller annat.
Bli inte besviken om du inte får kommentarer. Du har en trevlig trädgård!
Takk til dere to som skriver så fint,men det er ikke slik det er i andre forum,så derfor reagerer jeg litt,de kommer mulig med kommentar og tilbyr bytte,men er nok ikke alle forum som er like!!
Er ikke skryt (ros) jeg synst om,men litt sammenligning mellom norsk/svenske hager,slik jeg og kunne få høre litt om hva dere bruker og planter,litt ideer fra Sverige,for vår hage,kan ikke sammenlignes med hva dere har av blomster/planter,men vi er fornøyd og har laget den norsk med masse småhus,røkhus til fisk og kjøtt etc,men svenske hager er da mye mer å vise enn denne. Vet jo også at mange bare ser og skriver ikke,regner jo med det,så er alt ok fra meg Mvh Kikki
Maj-Elén
30-05-2012, 20:11
Hej och tack för att du vill dela med dig av dina fina bilder. Det hade varit trevligt om du hade lagt till en kommentar till varje bild och berättat vad du har fotograferat. Blev mest nyfiken på bilderna i slutet. Skulle vara riktigt kul att få veta vad det är för något
Hei, Maj,-Elen Tusen takk for din hilsen. Jeg synst dette er bare så hyggelig og da kan jeg også kunne fortelle litt... Vi har laget øverst i hagen,en samling av småhus,det med torvtak,var dukkehus til vår datter,men nå er det mer til redskaper. har da også ett par småhus med vaktlerfugler og finker i,samt da røkhus til å kunne røke fisk og kjøtt.Til og med grinden er laget på norsk vis,så er bare så koselig å kunne få bruke tastene da og fortelle hvordan vi har det!! Takk for hilsen,jeg ble glad!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.