Alba
Har Google Chrome ändrat så man inte kan öppna direkt med en vald startsida ?
Sedan en tid tillbaka får jag en öppningssida enl. bif. bild. Jag måste därefter klicka längst upp för att få upp min startsida - Leta.se.
Jag har gjort om inställningen flera gånger. Det kan sen fungera 1-2 gånger men sen kommer Googles egen sida upp som startsida.
[attachment=70281:Startsid...e_Chrome.jpg]
skånepåg
Det lägger du till i inställningarna och bara tryck på huset sen men ett jävligt bra tips, utforska alla appar, jag har fyra sidor man man behöver bläddra igenom ibland, men bara nöjen men så mycket mer det finns ^^

När du sen öppnar ny flik eller så så kommer de mest 6 använda sidorna upp, eller ja man kan ställa in det har jag för mej, men kolla runt lite bland alla sidor saker du lägger till sen ^^

Du saknar huset med ser jag bredvid pilarna, finns i inställningarna det med borde bara vara högerklicka däruppe och lägga till? Min Chrome har varit så i minst 4 år biggrin.gif
Red Top
Om du tittar längst ned på sidan så hittar du Mest besökta och Program. Förmodligen har du råkat hamna i program. Klicka på Mest besökta, så har du den vanliga vyn tillbaka. [attachment=70287:ja2.gif]

[attachment=70286:Namnl_s_bild.png]
skånepåg
Eller klicka på pilarna bakåt framåt som visas i fönstret ^^
Kom inte tänka på den enkla möjligheten, använder sällan de bara bara snabbt nån millemetr dit och hit med musen och klick =)
Red Top
CITAT (skånepåg @ 28-05-2012, 22:57) *
Eller klicka på pilarna bakåt framåt som visas i fönstret ^^
Kom inte tänka på den enkla möjligheten, använder sällan de bara bara snabbt nån millemetr dit och hit med musen och klick =)

[attachment=70288:giggle__2_.gif] Jo jag vet. Ni datanördar(har en son som är det) är inte lika praktiskt lagda som gamla kärringar. [attachment=70289:hug1_smiley.gif]
Alba
Jag klickade på mest besökta och nu fungerar det. yahoo.gif
Tänk att det var så enkelt. Den texten har jag aldrig lagt märke till men nu lärde jag mig något nytt.

thanks.gif
skånepåg
Testa på olika tema så syns det bättre men tyvärr kan man inte konfigurera mer än att alla knappar och val ligger på samma plats ännu, men man ser bättre för allt om du hittar rätt ^^
Tema för din chrome startsida, heter nåt annat, finns ju även för din webbläsare, så välj rätt men i chrome webstore finns en del, kolla igenom den när du har tid wink.gif
Alba
Jag ska kolla igenom vid tillfälle. Jag gjorde en snabbtitt och såg att där finns ju massor att välja på.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon