Full version: Bengt i Laröd
Plater
Senare i år ska jag besöka Flora Linneas okuleringskurs, vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Som jag förstått det har Flora Linnea övertagit rosodlingen från en Bengt i Laröd som Svennis här på forumet refererat till, och därför riktar sig frågan kanske främst till dig Svennis. Kan inte du, eller ni andra som kan, berätta lite mer om denne man och hans gärning? Den förtjänar väl att beskrivas lite utförligare, och inte minst vore det kul att få med sig lite bakgrund innan man besöker fälten!
svennis
Hej Plater!
Vad roligt att någon söker mig.
Blivit trött på att klicka bort reklamen här o det går ju bra här utan mig.
Bra att nya kommer fram här ... Rosor är ju så smalt, det är ju inte klokt.
Tycker om rosor o jag har en ny nu..
Hjälp till o skriv på svenskros, fungerar bra.
Är det bara för att jag skriver där som ingen annan vill??? :=((

http://www.svenskros.se/forum/viewforum.php?f=1

Kl 14oo idag är jag på Fredriksdal o skall fota Huldra.
Träffade Bengt för någon månad sedan o han har lämnat, arrende till Flora Linnea.
Tack skall DU ha, nu får jag skynda mig.
OOOOO nu är det ju Trädgårdsrunda i Helgen, inte klockt, måste besöka himmell..
Kullaberg, så sjukt fin.
Kram på Er alla/svennis smiley_small_hug.gif
kanelros c.JPG

Plater
Hej Svennis!

Jag registrerade mig på svenskros igår, men har ännu inte fått mitt konto godkänt. Kan vara en idé att snabba upp processen om inte folk ska tröttna. Som rostok tycker jag förstås det är kanon med ett rosforum, givet att man får tillräckligt med medlemmar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon