TeliaNet
på detta forum som är trädgårds inriktat måste det vara nån som tittar på / följer program som handlar om växter och trädgård.
vilken är din favorit.
kom även med kritik om du har sådan.
Lena N
Jag har ingen TV så jag klickade på Annat. Tänkte då på Exel, som är det "program" som jag använder för det mesta av min trädgårdsplanering. Kunde även skrivit "Explorer" som ju är det program som ger mig tillgång till Odla.nu. wub.gif

Ni skulle se min planering av köksträdgården i Exel. Där finns både upphöjda bäddar, växthus, krukor, gångar, buskar mm mm. Man kan göra fantastiskt mycket med kantlinjer, färger, mönster, ritade linjer, cirklar, rektanglar (bord, stol mm), pratbubblor (buskar). Planen utvecklas hela tiden och jag upptäcker hela tiden nya möjligheter att använda programmet efterhand som jag får behov av att beskriva olika planerade element. rolleyes.gif
lavendel
Blir lite förvirrad...ska det handla om datorprogram eller tvprogram...och isåfall bara trädgårdsprogram????
Förutom Gröna rum....som jag missade...och alla dom här djurprogrammen typ Veterinärena så är mina favoriter just nu:
Angels in America...24....CSI och CSI Miami!
Lavendel rolleyes.gif

Ps;Star wars var en höjdare.....kan bara överträffas av Sagan om ringen...men dom tänker jag köpa allihop när den tredje kommer ut(25 maj har jag hört)....det blir säkert några regniga sommardagar när man kan frossa tillsammans med Frodo och Gandalf och den läckre Aragon!
abborrmaster
fasen... Råkade rösta på annat för jag hann inte se att det var på ämne trädgård (tänkte säga family guy)...

Gröna rum e ju hur skönt som helst =)
vickeva
Å vad jag längtar efter sommartorpet....
Berith
Är Min trädgård ett TV-program eller ska man rösta på sin egen trädgård? unsure.gif
TeliaNet
tin trädgård sänds i tv 4+ torsd och lörd 20:25 om jag inte minns fel.
Berith
Aha! wink.gif
elle
unsure.gif

Egentligen gillar jag inte något, av de där programmen!
Vill inte kommentera vidare-ehuru det kan bli "personangrepp"

Men min 23-årige son, ser ALLA!

-elle-/eva
gammelnalle
CITAT (Berith @ 22-03-2004, 18:16)
Är Min trädgård ett TV-program eller ska man rösta på sin egen trädgård? unsure.gif

smile.gif tongue.gif biggrin.gif tongue.gif
(fast egentligen vill jag ju inte vara positiv till Berith !!!! Men här måste jag ju tillstå att hon fått till det... hur ogärna jag än vill....

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Berith
CITAT (gammelnalle @ 22-03-2004, 21:41)
fast egentligen vill jag ju inte vara positiv

Jag tycker det är trevligt med positiva människor. smile.gif
Det är ju bara 1 december man ska vara negativ... unsure.gif
TeliaNet
en fråga tiil dig berith... är det du som liten på bilden?
Berith
Jaa.
vickeva
CITAT (Berith @ 22-03-2004, 21:50)
Jaa.

å så söt
Tesa
Jag röstade allt på Gröna Rum men mitt abseluuuta favoritprogram är nog Gilmore girls, det är dom två jag MÅSTE se (fast missar jämt) sen tittar jag på en massa annat skräp istället...är nog en TVholic.... unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon