kerstin z5-6
Jag är ledsen Ingrids, blev inga riddare frö för mej..jobbet slukade mej, sorgen slukade resten..

Jag gick in i väggen , jag vill men orkar inget , eller mkt lite.men jag är här ibland jag läser jag ler åt era lyckade sådder;)
Hoppas denna sommar kan ge mej lite mer ork att vara som "vanligt"
tack för im tack alla smile.gif
Anki V
Du behöver inte vara ledsen för vår skull.....Det är vi som är ledsna för din.....

Att du brakade rakt in i väggen är en naturlig reaktion när man "gått på tårna" under lång tid.

Vår förhoppning är att du snart orkar komma tillbaka och se glädjen i att odla.

Kram /Anki

kerstin z5-6
Jag har sått petunia!! haha ..LOL

Och jag provodlar för rosen sällskapet ett 15 tal..
snart är jag på banan.Tack ock Kram Anki!!!!
Anki V
Ah, se där! Att så frön (även om det är petunia) är att tro på framtiden yes.gif !

Spännande med rosorna. Utgår från att rapport kommer när tiden är mogen.

/Anki
Eva 33c
Jag tänker på dig nästan varje gång jag besöker forumet och saknar dina inlägg : ) rose.gif
Helen i Piteå Zon 5
Underbart att du känner lust och ork för trädgård igen Kerstin yes.gif
Att så frön är en fin terapi för både kropp och själ.
Eva i Skåne
Jag saknar också dina inlägg och din kunskap, men
nu ska du bara tänka på och bry dig om dig själv och veta att vi är många här som önskar dig gott och hoppas du kommer igen när du orkar.
smiley_small_hug.gif
Betty
En liten rose.gif och en styrke- smiley_small_hug.gif från mig till dig Kerstin
kerstin z5-6
tack! det blev bara så sorgligt ett tag.. Nåväl jag har sticklingar av
'Ilo', 'Lumo', 'Sointu' och 'Tove Jansson'..15 rosor inalles..ni får googla på bilder ni som vill ,men ämligt små..jag ska göra mitt bästa.
Somliga är marktäckare somliga klätter rosor, alla på egen rot
Projekt pågår i 4 år.Sen får vi se:)
katah
Här finns också en som hejjar på dig och hoppas allt gott för dig!

Jag älskar din kloka stämma här och är glad att höra att du har hittat lite odlingsglädje.
kerstin z5-6
tack!
Irene_L
Härligt att se dig här igen, Kerstin! tummenupp.gif

Snart blommar min blå bergsvallmo som jag sådde för några år sen. Fröerna fick jag av dig thanks.gif

När jag ser den vackra blomman tänker jag på dig! kompiskram.gif
kerstin z5-6
Så roligt att få veta det wink.gif
officinalis
Det finns gott om folk som odlar perenner tills du är tillbaks på banan igen smile.gif
Jag har sakta men säkert börjat bli lite förtjust i prydnadsväxter, så det blir nog en del höstsådder i år. Har beställt lite spännande växter, men många av dem har värdefull nektar såklart wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon