KRT
Upptäckte i helgen att något har ätit av alla blad och en del blommor på två st exemplar av Grönakleja...
De har tidigare haft ganska mycket blad och även blommat, så det har varit gott liv i dem, men har de någon framtid?
*Stintan*
Antagligen nån larv. Såna hade jag på mina. Aklejorna blev kalätna på nolltid så det var sällan jag hann upptäcka marodören i tid men aklejorna kom tillbaka varje år fast jag trodde dom skulle dö.
KRT
CITAT (*Stintan* @ 04-06-2012, 14:25) *
Antagligen nån larv. Såna hade jag på mina. Aklejorna blev kalätna på nolltid så det var sällan jag hann upptäcka marodören i tid men aklejorna kom tillbaka varje år fast jag trodde dom skulle dö.

Ja det måste gått jättefort - på någon dag så var allt borta! Skönt att höra att dina kom tillbaka, då planterar jag ut dem i rabatten och hoppas att mina också gör det tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon