dagsmeja
07-06-2012, 19:52
Hej! Jag undrar om det är någon som vet hur jag ska göra för att bifoga bilder till en fråga på forumet. Jag har skrivit ett inlägg och bifogat två bilder men när jag sedan vill bifoga nya bilder i en annan tråd går det inte att välja fil, den är grå och gÅr ej att trycka på. Beror det på att jag redan använt maximalt utrymme? Hur gör jag nu? Måste jag radera mitt tidigare inlägg?
/ Linda
Jag tror inte det finns någon begränsning av hur många bilder man får lägga in i forumet. Möjligtvis en maxgräns på storlek men då skulle det innebära att dina 2 bilder var väldigt stora.
Tyvärr är det inte många som läser i Support så för att få svar kan du ställa frågan även i småprat. Där brukar man alltid få svar.
Ålgryte
13-06-2012, 18:12
Jag har skapat mig ett album i min odlaprofil där jag först lägger de bilder jag vill ha i inlägg. Om bilden är för stor säger odla ifrån och jag får då ändra upplösningen. I inlägg får bilderna inte vara större än 1000kb
Sedan trycker jag bara på "Hämta albumbilder" i inläggets nedre vänstra hörn för att infoga bilden.
Du skriver "den är grå och gÅr ej att trycka på" - vilken är grå? Knappen med ladda upp? eller bläddra?
dagsmeja
17-06-2012, 21:11
Det är där jag ska välja fil som jag inte har någon möjlighet att trycka för att den är grå. Kanske jag kan komma runt problemet genom att lägga upp bilderna i ett album. Jag ska prova det. Tack för tipset!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.