silos
Hej!Jag skrev till dig men tyvärr är din korg full nu!
smiley_small_hug.gif
Ugglemormor
Det var ju olyckligt, men jag har mitt PM låst,men du når mig på min vanliga mail. Jag kommer att ha även en annan mailadress och du kommer att få också den per mail till dig. Det är dill min iPod som jag kommer att använda mest när vi är inte hemma att de viktigaste får tag i mig.

Det finns för mycket skit just nu i forumet så jag vill inte att det ska svämma in på PM, däri ligger orsaken.
Kram på dig vännen.... kompiskram.gif
*Stintan*
Synd bara att du svämmar över på forumet giggle.gif
Ugglemormor
Är du rädd att bli överkört?...........
Ingen risk, kommer inte att ha tid för det är ju så meningslöst trist och kommer att ha annat för mig än detta. Önskar dig en bra sommar. kompiskram.gif
silos
CITAT (*Stintan* @ 08-06-2012, 14:16) *
Synd bara att du svämmar över på forumet giggle.gif

Ähum,vem är det som svämmar över?!Jag tycker nog att du faktiskt är överallt!
Det är dock helt okej för mig!

CITAT (Ugglemormor @ 08-06-2012, 13:25) *
Det var ju olyckligt, men jag har mitt PM låst,men du når mig på min vanliga mail. Jag kommer att ha även en annan mailadress och du kommer att få också den per mail till dig. Det är dill min iPod som jag kommer att använda mest när vi är inte hemma att de viktigaste får tag i mig.

Det finns för mycket skit just nu i forumet så jag vill inte att det ska svämma in på PM, däri ligger orsaken.
Kram på dig vännen.... kompiskram.gif

Okej,då vet jag! smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon