Full version: Funkar denna?
GrönMorot
Hejsan!
Har länge viljat ha ett växthus i trädgården men vi har inte riktigt plats med endast 50 kvm och utan någon fri yta då vi har träd och annat! Så tror ni det här funkar för att testa att ha växthus? smile.gif http://biltema.se/sv/Fritid/Tradgard/Plant...ivaxthus-45824/

Vi har en 2-årig vindruva "Sukribe", som är väldigt liten men har för mig att de blir ganska stora, men kan man ha den i ett sånt, fast "växthuset" är så litet, annars har jag tänkt att ha jordgubbar, någon tomat, och ev. en gurka, eller är det för litet för det också? wink.gif

Så mina frågor är; är det ett bra miniväxthus och tror ni mina "ideér" funkar fast det är så litet?

Tack på förhand! //GM
Åsa, mälardalen zon 2
Sukribe behöver du inget växthus till i din zon den fungerar utmärkt utomhus även i något högre zon än din. Spar växthusytan till sånt som behöver växthus.
GrönMorot
CITAT (Åsa, mälardalen zon 2 @ 10-06-2012, 22:09) *
Sukribe behöver du inget växthus till i din zon den fungerar utmärkt utomhus även i något högre zon än din. Spar växthusytan till sånt som behöver växthus.

Okej, tack så mycket!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon