Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Azur
CITAT (Hjortronsylt @ 23-07-2012, 23:57) *
Gussen ruda har gått och blivit ett troll tror jag.

Hela jpop-grejen är trolleri. Han har tillochmed sagt att de mal om jpop för att irritera "gnällkärringarna", så det är extra roligt att se att de enda som blivit trollade och arga är malcolm och ruda. Vi får väl se om de kommer med nån tråd om bästa receptet på grillade hundvalpar eller nåt nu, men det är märkligt att ruda håller på med sånt här barnsligt trollande, han är ju faktiskt kunnig på riktigt om trädgård och natur.
Cacki
Nej, ett troll tror jag inte alls att Rudan är. Han har skrivit alltför många seriösa inlägg för att kunna räknas in i den kategorin.
Möjligtvis kanske man kan kalla den här tråden för en "trolltråd", men det var ju knappast Rudan som skapat den. Ska man börja hojta om troll, så peka åtminstone finger åt rätt person.

Han och Malcolm blev tydligen väldigt förnärmade när ordet "gubbsjuka" nämndes alldeles i början och nu har allt övergått till prestige och maktdemonstrationer från deras sida. "Ingen annan ska minsann få bestämma" om de ska lägga av med sina eviga j-poplänkar eller ej, fast det nästan bara är de själva som skriver i den "positiva tråden" och fast de mycket väl skulle kunna sköta det hela privat via mail. Hela j-popgrejen hade fallit i glömska och gått till historien för länge sedan, om inte de själva envisats med att hålla igång tjafset.

Nu är det är svårt att bryta på annat sätt än att ta en liten time-out och det är nog ett ganska klokt beslut av Rudan.
Förhoppningsvis dyker han upp med nya tag så småningom igen och då är han naturligtvis hjärtligt välkommen tillbaka.
silos
Men det är ju inte bara Gossen Ruda och Malcolm som tjatar här!
Cacki
CITAT (silos @ 24-07-2012, 11:46) *
Men det är ju inte bara Gossen Ruda och Malcolm som tjatar här!

Självklart inte, men det ena föder det andra och sedan är karusellen igång, om man hela tiden tjafsar emot och vägrar att ta in det andra säger. Du är inte så dålig du heller med att försöka hålla igång tjafset...
silos
CITAT (Cacki @ 24-07-2012, 11:52) *
Självklart inte, men det ena föder det andra och sedan är karusellen igång, om man hela tiden tjafsar emot och vägrar att ta in det andra säger. Du är inte så dålig du heller med att försöka hålla igång tjafset...

Visst ser jag den STORA bjälken i mitt eget öga!
Hjortronsylt
CITAT (Cacki @ 24-07-2012, 10:45) *
Nu är det är svårt att bryta på annat sätt än att ta en liten time-out och det är nog ett ganska klokt beslut av Rudan.
Förhoppningsvis dyker han upp med nya tag så småningom igen och då är han naturligtvis hjärtligt välkommen tillbaka.

Skulle inte förvåna mig om han kom tilllbaka som moderator. wacko.gif
*Stintan*
Men lägg ner nu!
andersen
CITAT (Cacki @ 24-07-2012, 10:45) *
Nej, ett troll tror jag inte alls att Rudan är. Han har skrivit alltför många seriösa inlägg för att kunna räknas in i den kategorin.
Möjligtvis kanske man kan kalla den här tråden för en "trolltråd", men det var ju knappast Rudan som skapat den. Ska man börja hojta om troll, så peka åtminstone finger åt rätt person.

Han och Malcolm blev tydligen väldigt förnärmade när ordet "gubbsjuka" nämndes alldeles i början och nu har allt övergått till prestige och maktdemonstrationer från deras sida. "Ingen annan ska minsann få bestämma" om de ska lägga av med sina eviga j-poplänkar eller ej, fast det nästan bara är de själva som skriver i den "positiva tråden" och fast de mycket väl skulle kunna sköta det hela privat via mail. Hela j-popgrejen hade fallit i glömska och gått till historien för länge sedan, om inte de själva envisats med att hålla igång tjafset.

Håller med, inte är Gossen ruda något troll, men hela tråden blev olycklig och jag hoppas att inte allt för många blev sårade av tråden, det bästa hadde ju varit om vi hadde någon aktiv Admin som hadde styrt upp tråden, innan folk blir sårade.

CITAT (Hjortronsylt @ 24-07-2012, 14:23) *
Skulle inte förvåna mig om han kom tilllbaka som moderator. wacko.gif

Vad du är påläst efter tvåveckors medlemskap.
silos
Jag hoppas att Gossen Rudas stannar kvar här!
smiley_small_hug.gif
andersen
CITAT (silos @ 24-07-2012, 18:03) *
Jag hoppas att Gossen Rudas stannar kvar här!
smiley_small_hug.gif

Ja det hoppas jag med.
gnon49
Visst skulle forumet bli betydligt fattigare utan gossen ruda och hans syn på allt mellan himmel o jord.
*Stintan*
CITAT (gnon49 @ 24-07-2012, 18:35) *
Visst skulle forumet bli betydligt fattigare utan gossen ruda och hans syn på allt mellan himmel o jord.

tummenupp.gif Absolut!
ninnisky
CITAT (gnon49 @ 24-07-2012, 16:35) *

nästan olidligt biggrin.gif
Gossen Ruda
Tro inte att jag tagit någon time-out för så skrev jag inte, jag har bara dragit ner Odla till ett minimum. Jag är bara ett par fenviftande borta och kan dyka upp när som helst. Exempelvis i den här tråden som jag egentligen inte skulle dyka upp i men eftersom min person diskuteras här blir det så. Ingen tycks ha fattat mitt förhållande till AKB48 men det förvånar mig inte, det som förvånar är engengemanget hos de som inte gillar musiken. God natt.
malcolm
CITAT (Gunilla T @ 21-07-2012, 18:19) *
Malcolm, dags att växa upp! Som alltid slutar dina oförskämdheter här på forumet med att du relaterar till din hälsa. Det är intedin dåliga hälsa som skall ställas till svars för vad du som vuxen (mogen?) person häver ur dig och sårar andra människor.

Att ständigt göra sig till ett "ofo" - offer för omständigheterna - drabbar bara dig själv och visar sig i ett aggressivt beteende och ett ständigt upprepande av samma mönster. Hela sommaren har du använt till att propagera för AKB48 - en musikstil som lämpar sig för de yngre generationerna och tro mig,AKB 48 kommer inte att förändra ditt liv och inte heller den allians du skapat här på forumet. Sluta stoppa tummen i munnen och gör något av ditt liv - det är inte för sent.
"Hoppas jag får åka till Finland" - varje vår säger du detta. Hoppas är en passiv form och du kommer att hoppas många år - kanske resten av livet - om du inte går från passivitet till att själv bestämma över ditt liv.

Jag har mer eller mindre slutat skriva på detta forum - en stor anledning är detta barnsliga hävdande av en infantil musikstil som tycks kleta ner så många trådar. Detta är inte en privat tummelplats och de flesta trädgårdskunniga har flytt forumet - skräpet stänker liksom på alla som skriver här. Det finns andra seriösa trädgårdsforum för oss som är trädgårdsintresserade.

Tyvärr - Odla.nu tappar mark i trädgårdssammanhang och inte ens ett virus är så dumt att det förgör allt och alla. Om inte du och din allierade kommer till sans så får ni snart prata med er själva om japansk flickpop.

..och nu är det fritt fram för all elakheter..jag kommer inte att svara.

Fy FAN vad du är elak, och jag hoppas du inte har några barn som du också har struntat i. Väx upp säger du utan att ha en aning om hur det har varit, 1 början av 1982 blev jag hämtad av polisen på jobbet då min dåvarande fästmö hade tagit livet av vår tio månader gamle son och hur livet blev efter dt kan du inte föreställa dig. 1984 träffade jag en annan tjej och vi fick tre barn tillsammans, -97 drabbades hon av en stor hjärntumör och jag blev ensam med tre barn. Det var tungt men jag klarade det ändå. 2005 drabbades jag av en stroke (propp i hjärnan) men hämtade mig rätt bra fast när jag fick stroke nummer två 2009 gick det inte lika bra och jag har fortfarande känningar av den. I början av detta år drabbades jag av dubbleseende och strax därefter av ansiktsförlamning som gjorde att jag inte kunde stänga vänster öga och var tvungen att tejpa igen det med kirurgtejp eftersom det sved något fuktansvärt när man inte kunde blinka.

Offer för omständigheterna säger du Gunilla T lite spydigt men HUR skulle du må med mina erfarenheter?
*Stintan*
Allt det där har du ju berättat förut och det mesta hur många gånger som helst så varför tror du Gunilla T inte skulle ha en aning om det? Hur jobbigt du än haft det i ditt liv, vilket också många andra haft, kan det i vilket fall som helst inte vara ett försvar och en anledning till att det skulle vara OK för dig att få vara oförskämd mot andra på forumet. Det finns inget elakt i Gunilla T:s inlägg bara sanningar men sådana kan ibland vara svåra att höra förståss.
Hjortronsylt
CITAT (andersen @ 24-07-2012, 18:03) *
Vad du är påläst efter tvåveckors medlemskap.

Vad du anmärker. biggrin.gif
Men för att du ska förstå, så är detta inget stort forum och jag har läst väldigt mycket under min korta vistelse här.
Konflikter tycks vara vardagsmat här... Till och med nu ska jag få en dryg kommentar från dig som jag inget ens har gjort.
Gossen ruda tycker jag inte sköter sig som medlem som medvetet provicerar och använder ett ovårdat och elakt språk mot andra medlemmar. Fast som sagt, ni är väl vana vid det här och blivit halvtr blinda så att säga. Jag som inte vistats här lika länge (som du så flitigt anmärkte) kankse därmed ser mer än vad ni "veteraner" gör.
Hjortronsylt
CITAT (*Stintan* @ 24-07-2012, 23:19) *
Allt det där har du ju berättat förut och det mesta hur många gånger som helst så varför tror du Gunilla T inte skulle ha en aning om det? Hur jobbigt du än haft det i ditt liv, vilket också många andra haft, kan det i vilket fall som helst inte vara ett försvar och en anledning till att det skulle vara OK för dig att få vara oförskämd mot andra på forumet. Det finns inget elakt i Gunilla T:s inlägg bara sanningar men sådana kan ibland vara svåra att höra förståss.

Finns ett ordspråk som lyder att man ska älska en annan människa som mest när den förtjänar det som minst...
Låt malcolm leva i sin tycka-synd-om-sig-själv-bubbla, ingne lär kunna spricka den ändå med elaka ord likt dina. Att han väljer att älta detta till allmänheten kanske är hans sett att bearbeta sina sorger.

Hade jag varit malcolm så hade jag då hellre vänt mig till en bra psykolog än att lämna ut mig själv i ett sådant här konfliktsökande forum.
*Stintan*
CITAT (Hjortronsylt @ 24-07-2012, 23:50) *
Vad du anmärker. biggrin.gif
Men för att du ska förstå, så är detta inget stort forum och jag har läst väldigt mycket under min korta vistelse här.
Konflikter tycks vara vardagsmat här... Till och med nu ska jag få en dryg kommentar från dig som jag inget ens har gjort.
Gossen ruda tycker jag inte sköter sig som medlem som medvetet provicerar och använder ett ovårdat och elakt språk mot andra medlemmar. Fast som sagt, ni är väl vana vid det här och blivit halvtr blinda så att säga. Jag som inte vistats här lika länge (som du så flitigt anmärkte) kankse därmed ser mer än vad ni "veteraner" gör.

Ja det är ett litet forum som bara har lite drygt 63.000 medlemmar giggle.gif flirting.gif
Cacki
CITAT (malcolm @ 24-07-2012, 22:41) *
Fy FAN vad du är elak, och jag hoppas du inte har några barn som du också har struntat i. Väx upp säger du utan att ha en aning om hur det har varit, 1 början av 1982 blev jag hämtad av polisen på jobbet då min dåvarande fästmö hade tagit livet av vår tio månader gamle son och hur livet blev efter dt kan du inte föreställa dig. 1984 träffade jag en annan tjej och vi fick tre barn tillsammans, -97 drabbades hon av en stor hjärntumör och jag blev ensam med tre barn. Det var tungt men jag klarade det ändå. 2005 drabbades jag av en stroke (propp i hjärnan) men hämtade mig rätt bra fast när jag fick stroke nummer två 2009 gick det inte lika bra och jag har fortfarande känningar av den. I början av detta år drabbades jag av dubbleseende och strax därefter av ansiktsförlamning som gjorde att jag inte kunde stänga vänster öga och var tvungen att tejpa igen det med kirurgtejp eftersom det sved något fuktansvärt när man inte kunde blinka.

Offer för omständigheterna säger du Gunilla T lite spydigt men HUR skulle du må med mina erfarenheter?

Inte Gunnilla men...

Malcolm...i all välmening...
Nej Gunilla är inte elak. Jag tror att det hon egentligen vill säga är att man alltid har ett val. Antingen kan man fastna i det som varit och göra sej till ett OFO eller också kan man välja att släppa och gå vidare efter de förutsättningar man har.
Det är nog ingen som inte fattar vilka hårda smällar du har fått här i livet, men ska du verkligen erkänna dej knockoutad och besegrad?

Och vet du...man hjälper ingen som har det tufft genom att "klappa på huvudet och tycka synd om". Däremot tror jag faktiskt (också) att du skulle må bra av "en fot i arslet" i det här läget. Du får gärna bli arg nu om du vill, det är i alla fall mycket bättre än självömkan. Ur ilska kommer "jävlar-anamma".

Men det där om att du skyller på din livssituation när du bär dej dumt åt mot andra...varför i hela friden ska någon annan behöva ta skit för det du bär med dej i din ryggsäck?? Det är naturligtvis helt oacceptabelt och det tror jag att du fattar själv.
Du kan aldrig rättfärdiga ett dåligt beteende med att skylla på din jobbiga livssituation. Det är mej veterligen ingen här på Odla som rår för att det ser ut som det gör för dej.

Skärp dej nu och kom igen grabben! Livet väntar!
*Stintan*
CITAT (Cacki @ 25-07-2012, 00:02) *
Inte Gunnilla men...

Malcolm...i all välmening...
Nej Gunilla är inte elak. Jag tror att det hon egentligen vill säga är att man alltid har ett val. Antingen kan man fastna i det som varit och göra sej till ett OFO eller också kan man välja att släppa och gå vidare efter de förutsättningar man har.
Det är nog ingen som inte fattar vilka hårda smällar du har fått här i livet, men ska du verkligen erkänna dej knockoutad och besegrad?

Och vet du...man hjälper ingen som har det tufft genom att "klappa på huvudet och tycka synd om". Däremot tror jag faktiskt (också) att du skulle må bra av "en fot i arslet" i det här läget. Du får gärna bli arg nu om du vill, det är i alla fall mycket bättre än självömkan. Ur ilska kommer "jävlar-anamma".

Men det där om att du skyller på din livssituation när du bär dej dumt åt mot andra...varför i hela friden ska någon annan behöva ta skit för det du bär med dej i din ryggsäck?? Det är naturligtvis helt oacceptabelt och det tror jag att du fattar själv.
Du kan aldrig rättfärdiga ett dåligt beteende med att skylla på din jobbiga livssituation. Det är mej veterligen ingen här på Odla som rår för att det ser ut som det gör för dej.

Skärp dej nu och kom igen grabben! Livet väntar!

tummenupp.gif
Hjortronsylt
CITAT (*Stintan* @ 25-07-2012, 00:01) *
Ja det är ett litet forum som bara har lite drygt 63.000 medlemmar giggle.gif flirting.gif

Har inte läst igenom alla trådar i och för sig. Mne just i den här avdelningen verlar det ske ovanligt mycket draman. Och jag tror inte alla dessa ca. 63 000 medlemmar är flitigt aktiva som du tycks vilja få det till. rolleyes.gif
De som är aktiva tycks även vara de som ofta hamnar i diskussioner som spårar ur.
Vi har ALLA sett hur denna tråden tagit form, för att ta ett exempel.
Det är pajkastning fram och tillbaka, mycket känslor.
Trampendal
CITAT (malcolm @ 24-07-2012, 22:41) *

"Smärtan är oundviklig, lidandet valfritt".
herkules
ja jisses vad man får läsa på det här forumet.
någon har slutat läsa/skriva på forumet på grund av en japansk popgrupp - bra att någon skaffade sig ett liv, tycker jag.
(även om någon inte kan låta bli att gå in och ge en människa som inte har det så bra en käftsmäll som heter duga, visst?)
ofo kan du vara själv kärring!
en annan ber medlem av forumet att rycka upp sig - vem gav en annan rätten att ge detta, det mest urbota dumma rådet till en människa en annan inte ens känner?
oförskämt!
en tredje tycker det skulle vara sämre än sämst om gossen ruda blev moderator - det vore en nåd att stilla bedja om det.
ha en fortsatt bra sommar odla - det kommer en höst och då ses vi säkert alla igen.
andersen
CITAT (herkules @ 25-07-2012, 12:00) *
någon har slutat läsa/skriva på forumet på grund av en japansk popgrupp - bra att någon skaffade sig ett liv, tycker jag.
(även om någon inte kan låta bli att gå in och ge en människa som inte har det så bra en käftsmäll som heter duga, visst?)
en annan ber medlem av forumet att rycka upp sig - vem gav en annan rätten att ge detta, det mest urbota dumma rådet till en människa en annan inte ens känner?
oförskämt!
en tredje tycker det skulle vara sämre än sämst om gossen ruda blev moderator - det vore en nåd att stilla bedja om det.
ha en fortsatt bra sommar odla - det kommer en höst och då ses vi säkert alla igen.

Hmm ja det var något att tänka på... tummenupp.gif
Cacki
CITAT (herkules @ 25-07-2012, 12:00) *
oförskämt!

Jaha du, och vad har du för speciella rättigheter att vräka ur dej oförskämdheter åt vilt främmande människor då? Har ju sett att du ofta spyr ut din bitterhet över andra odla-medlemmar, av någon anledning. Speciella "ofo-rättigneter", du också??

Men visst tycker du att det är okej så kan du ju alltid anmäla dej som frivillig slagpåse om någon har det jobbigt och behöver avreagera sej...
Gossen Ruda
Putt. Regnar lite för mycket för att vara ute så det blir ett snabbesök här. Folk klagar för att jag varit stygg och hänvisat till fördomar mm men är det inte en fördom att kalla mig för gubbsjuk utan att närmare känna till varför jag gillar AKB48? Ingen har haft rätt hittills och att försöka förklara är som att prata med en vägg. Väggen är fö bättre eftetrsom den inte kommer med dumma svar. jag accepterar visst att man inte gillar AKB men när man kommer dragande med felaktiga "fakta" reagerar jag givetvis, och definitivt när man använder dessa felaktiga "fakta" som tillhyggen mot mig.

Beträffande Heinrich Greubels efterträdare så tycker jag att han skall vara tyst och inte prata om troll, möjligen ur ett eget perspektiv då.

Funderar fö på att anmäla mig som moderator, detta forum kräver en fast hand. Tack för tipset hercules.

Edit. Givetvis menade jag Heinrich Stubel, det var nog Grebel från Kvasthilda som spökade.
Hjortronsylt
CITAT (Gossen Ruda @ 28-07-2012, 15:59) *
Putt. Regnar lite för mycket för att vara ute så det blir ett snabbesök här. Folk klagar för att jag varit stygg och hänvisat till fördomar mm men är det inte en fördom att kalla mig för gubbsjuk utan att närmare känna till varför jag gillar AKB48? Ingen har haft rätt hittills och att försöka förklara är som att prata med en vägg. Väggen är fö bättre eftetrsom den inte kommer med dumma svar. jag accepterar visst att man inte gillar AKB men när man kommer dragande med felaktiga "fakta" reagerar jag givetvis, och definitivt när man använder dessa felaktiga "fakta" som tillhyggen mot mig.

Beträffande Heinrich Greubels efterträdare så tycker jag att han skall vara tyst och inte prata om troll, möjligen ur ett eget perspektiv då.

Funderar fö på att anmäla mig som moderator, detta forum kräver en fast hand. Tack för tipset hercules.

Haha skulle du vara en fast hand? rotfl.gif Du flyr tråden likt en hare flyr från "faror"! Du borde verkligen mogna upp och bli en man. Fån nymf (där du befinner dig just nu) till fullvuxen kackerlacka, det hade ju varit ngt.
Nej du. Du är inte lämplig som moderator öht, det finns alldeles för mycket främlingsfientlighet hos dig.
Nu var jag kanske lite väl hård med mina val av ord, men du får bara vad du själv ger. Karma du vet...
sqrulan
giggle.gif Ja nu måste jag skratta.....ha ha ha.... Gossen Ruda som moderator så patetiskt ha hahaaaa...........
andersen
En moderator med latexhandskar? laugh.gif
herkules
CITAT (Hjortronsylt @ 28-07-2012, 17:00) *
Haha skulle du vara en fast hand? rotfl.gif Du flyr tråden likt en hare flyr från "faror"! Duborde verkligen mogna upp och bli en man. Fån nymf (där du befinner dig just nu) till fullvuxen kackerlacka, det hade ju varit ngt.
Nej du. Du är inte lämplig som moderator öht, det finns alldeles för mycket främlingsfientlighet hos dig.
Nu var jag kanske lite väl hård med mina val av ord, men du får bara vad du själv ger. Karma du vet...

vilken dåre.
gnon49
CITAT (herkules @ 28-07-2012, 20:30) *
vilken dåre.

Uppviglare snarare. Borde leda till något, typ varning.
*Stintan*
Har för länge sedan slutat förvånas över vad folk häver ur sig om andra här. Mest konstigt är det när nya medlemmar bara stövlar in för att hoppa på andra på forumet.
Hjortronsylt
CITAT (herkules @ 28-07-2012, 20:30) *
vilken dåre.

Varför detta milda uttryck? Rädd för att få dig en varning? naughty.gif
Jag är ingen bråkmakare men när någon går över en viss gräns rinner bägaren över för min del.
Att Rudan gång på gång gör sig själv till ett irritationsmoment är kanske värt att upplysa då personen i fråga inte tycks förstå det själv.

CITAT (*Stintan* @ 28-07-2012, 22:47) *
Har för länge sedan slutat förvånas över vad folk häver ur sig om andra här. Mest konstigt är det när nya medlemmar bara stövlar in för att hoppa på andra på forumet.

Och det är förståss du som äger sajten antar jag slap.gif

PS
Jag vill i fortsättningen inte bli smutskastad pga att jag är relativt ny aktiv medlem. Om ni inte kan respektera det så kom för all del inte och skyll på mig sen om jag använder mig av grova ord. Hårt mot hårt som det så fint heter.
Azur
CITAT (gnon49 @ 28-07-2012, 22:17) *
Uppviglare snarare.

Det är Henrich Stubel som är tillbaka igen.
*Stintan*
CITAT (Hjortronsylt @ 28-07-2012, 23:23) *
.................
................

Hur är det med läsförståelsen? Var fick du det antagandet ifrån?

Mönstret känns bekant!
Hjortronsylt
Jag vill i fortsättningen inte bli smutskastad pga att jag är relativt ny aktiv medlem. Om ni inte kan respektera det så kom för all del inte och skyll på mig sen om jag använder mig av grova ord. Hårt mot hårt som det så fint heter.

*Stintan*
CITAT (Hjortronsylt @ 29-07-2012, 16:15) *

confused.gif
Anders zon 1
Jag är ingen bråkmakare men när någon går över en viss gräns rinner bägaren över för min del.
Att Rudan gång på gång gör sig själv till ett irritationsmoment är kanske värt att upplysa då personen i fråga inte tycks förstå det själv.

PS

Ny medlem?? Knappast, snarare: "som en gummiboll kommer jag tillbaks...."
bergvallmo
CITAT (Hjortronsylt @ 29-07-2012, 16:15) *

Hur står det till egentligen?
Gossen Ruda
För alla som nu har hakat upp sig på på småflickor i korta kjolar som visar upp sig för folk så finns det värre saker på hemmaplan. Göta Lejon Ungdomsorkester. De är dessutom yngre än AKB48, mellan 11 & 21 mot 14-26, och visar upp trosorna vilket man så gott som aldrig ser hos AKB48. Fast eftersom de finns i Sverige så räknas de nog inte, fy för Japan istället.
herkules
/..../

nä, jag är inte rädd, varna på du.
*Stintan*
CITAT (Gossen Ruda @ 29-07-2012, 22:19) *
För alla som nu har hakat upp sig på på småflickor i korta kjolar som visar upp sig för folk så finns det värre saker på hemmaplan. Göta Lejon Ungdomsorkester. De är dessutom yngre än AKB48, mellan 11 & 21 mot 14-26, och visar upp trosorna vilket man så gott som aldrig ser hos AKB48. Fast eftersom de finns i Sverige så räknas de nog inte, fy för Japan istället.

rotfl.gif Det var ju en relevant jämförelse.

Att du bara orkar.
ryss_борис
Tror det blir bättre om samtliga intrigmakare håller käften smile.gif Denna "diskussionen" leder nämligen ingen vart..
Gossen Ruda
Jag är rädd för att jag måste hålla med ryssen, att försöka diskutera med folk som alltid anser sig ha rätt är meningslöst. Tillbaka till vassen.
Hjortronsylt
CITAT (herkules @ 29-07-2012, 22:52) *
nä, jag är inte rädd, varna på du.

Varna dig för att du vill bli varnad? unsure.gif

CITAT (Gossen Ruda @ 30-07-2012, 20:03) *
Jag är rädd för att jag måste hålla med ryssen, att försöka diskutera med folk som alltid anser sig ha rätt är meningslöst. Tillbaka till vassen.

Det värsta med det är att du själv tillhör sån personlighetstyp. rotfl.gif
Är kanske du som ska göra ett återbesök i vassen bland de andra grodorna.

CITAT (Gossen Ruda @ 29-07-2012, 22:19) *

Hur kom du ens att tänka på dessa drillflockor? Antar att det inte är första ggn du spanar in småtjejer/yngre kvinnor under kjolarna....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon