Gossen Ruda
Det gäller att se upp, de kan välta när som helst. "Läsarbild"? Fnys, de kunde gott satt ut fotografens namn, mitt alltså. biggrin.gif http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.976929...chauffor-skadad
Eva i Skåne
Får du nåt betalt?
Gossen Ruda
CITAT (Eva i Skåne @ 14-06-2012, 19:48) *
Får du nåt betalt?

Jo, det skall bli något. De hör av sig.
Huggorm
Det låg ett lastbilslass lecablock i diket vid E6:an idag också, synd jag inte passade på fototillfället och gjorde mig en hacka
Bee
Det var en otäck olycka. Jag såg ekipaget när jag kom över Älvsborgsbron vid 18-tiden. Man höll på att försöka få bort det och hela framrutan var intryckt. Jag undrade just hur det gick för föraren. Hoppas han inte blev alltför illa skadad.

Häftig bild dock, Ruda! Tur att du inte föll ner. Det ser brant ut där bilden är tagen. Rosenhill?
Gossen Ruda
CITAT (Bee @ 14-06-2012, 20:53) *
Det var en otäck olycka. Jag såg ekipaget när jag kom över Älvsborgsbron vid 18-tiden. Man höll på att försöka få bort det och hela framrutan var intryckt. Jag undrade just hur det gick för föraren. Hoppas han inte blev alltför illa skadad.

Häftig bild dock, Ruda! Tur att du inte föll ner. Det ser brant ut där bilden är tagen. Rosenhill?

Jo, det är mot Rosenhill. Jag tror föraren inte blev alltför skadad, hytten såg ganska intakt ut. Det gick att titta ner i den från berget, man hade plockat ut honom genom sidorutan. Jag har tappat räkningen på hur många lastbilar som vält i den kurvan, undrar om det hjälper med tydliga skyltar?
jaj-51
CITAT (Gossen Ruda @ 14-06-2012, 21:01) *
. Jag har tappat räkningen på hur många lastbilar som vält i den kurvan, undrar om det hjälper med tydliga skyltar?

Nej.
Det var väl bara en helt vanlig vårdslös yrkesförare.
De brukar orsaka några olyckor varje dag på våra leder i Göteborg.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon