AnitaJ
Ni visar så fantastiska bilder av era katter så jag bara måste visa ett par bilder av vår lilla älskade Sälma, snart 1,5 år gammal. Hon jobbar hårt i trädgården, följer matte vart hon än går :-). Här hjälper hon till att rensa krukor..
[attachment=70859:2349.jpg]
merlin68
CITAT (AnitaJ @ 23-06-2012, 20:05) *
Ni visar så fantastiska bilder av era katter så jag bara måste visa ett par bilder av vår lilla älskade Sälma, snart 1,5 år gammal. Hon jobbar hårt i trädgården, följer matte vart hon än går :-). Här hjälper hon till att rensa krukor..
[attachment=70859:2349.jpg]

Fattade först inte att det var tassar som stack ut, det såg ut som bomullstussar giggle.gif Kul bild!
AnitaJ
Och så här ser man ut när man hjälper till att städa växthusgolvet :-)..
Det här skulle ha hamnat under Dagens kattbild, inte meningen att starta en egen tråd men är man nybörjare så är man!!
[attachment=70864:2483__800x450_.jpg]
omk
En SÅN trädgårdshjälp skulle jag vilja ha !! w00t.gif
Mina kisar smiter så fort jag börjar greja med vatten ... Knepigt ! g.gif rolleyes.gif

Edit; jättekul bild AnitaJ !!! laugh.gif Lilla ögat i översta krukhålet .... a0a.gif
Biggan_
Vilken sötnos! wub.gif Kul bild med krukan! tummenupp.gif
Skruttis
Sicken liten sötnos hon är.
Rolig krukbild du fick. Tog en stund att se ögat i hålet... giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon