Full version: Wilmer?
Gossen Ruda
Hur går det för henne och förökningen? Hon håller ju sig härifrån men nu tycks Odla ha stoppat det som kunde uppfattas som virus, åtminstone hos mig. Någon kan kanske hälsa att opuntian hon prånglade på mig i Öjersjö nu har rotat sig och fått ett litet skott.
*Stintan*
Hon fick en dotter veckan före midsommar och allt är väl.
Lokan
Åååååå, GRATTIS Wilmer!!! blomma.gif
hattstugan

Grattis Wilmer!

Skönt att höra att allt är bra!
Myosotis
Jag har mailkontakt med henne så jag kan hälsa henne att ni gratulerar. Har inte velat säga något eftersom jag inte visste om hon skulle tycka det var okej. Hon håller sig härifrån eftersom hon har fått virus av att gå in på odla. Samma med Skeppsråttan. Vet inte om/när de vågar försöka igen. sad.gif
Gossen Ruda
Jo, hälsa Wilmer för dottern. Så måste man skilja mellan virus och cookies, en del säkerhetsprogram gör inte det. Det vore bra om någon kunde testa för mina problem har försvunnit.
Myosotis
Har mailat till henne och hälsat.

Fast det var ju några som fick virus på riktigt så jag förstår att de inte vågar.
silos
GRATTIS Wilmer! smiley_small_hug.gif rose.gif blomma.gif smiley_small_hug.gif
ingrid fuxwall
Träffade henne i Surte.
Tror att hon har fullt upp med sin baby och allt annat så att det är därför hon inte finns här men hon lovade att komma till Surte nästa år med barn och man så dit kan Ni komma om Ni vill träffa henne
Tikka
Grattis Willmer rose.gif
Wilmer

nameit.jpg

Hej på er!

Japp, mycket riktigt vi fick en lite dotter innan utsatt datum och allt gick väl. Hon är redan duktig på att vara med mamma och pappa och giljotinera mördarsniglar, sötnosen. Jag har hållt mig härifrån som sagt eftersom det inte är cookies jag har haft problem med utan trojaner som öppnar program etc. vilket inte är så kul alls. Vet inte om det är åtgärdat nu, men har inte gjort storrensning i datorn än så jag chansar.

Nästa år, Surte, det lovar gott. Lillan har redan också varit med pappa och plockat kantareller.. Lovande, lovande..

Saknat er, håller sig viruset borta återkommer jag! smiley_small_hug.gif
Wilmer
Jahapp, så kom virusvarning igen. Nu är jag ju inte på jobbet längre där de kan IT så jag kan inte få reda på om det är ett seriöst hot (jag är inte den kunniga) men tog kort på varningen för att skicka till Odla om de nu ville ha info fortfarande. Har inte hänt något med programmen på datorn än i allafall...
jaj-51
CITAT (Gossen Ruda @ 27-06-2012, 10:37) *
Jo, hälsa Wilmer för dottern. Så måste man skilja mellan virus och cookies, en del säkerhetsprogram gör inte det. Det vore bra om någon kunde testa för mina problem har försvunnit.

Hos mig har det varit lungt ett tag, men nu larmade det igen.
Scanade datorn och total hittades två olika virus på fem ställen ... utöver det som stoppades direkt.
Har bara besökt några dagstidningar och två forum och Tradera. Odla.nu är mistänkt eftersom ingen på det andra forumet gnäller om virus ....

Glömde har varit inne på Bankens web också ... inga skräpmejl har anlänt ...
Wilmer
ranting.gif thumbdown.gif
mamamaggan
GRATTIS ! till den underbara lilla dottern .

Tråkigt med virus , jag har inte haft några som helst problem själv men förstår att ni inte vågar gå in här längre.
Gossen Ruda
Nu är skiten med tredjepartscookies tillbaka. Att man inte kan stoppa detta för gott. Det blir ett nytt mail till Göran.
*Stintan*
Är det någon mer än du som har problem med det Ruda?
jaj-51
ja har också det.
varghem
GRATTIS WILMER smiley_small_hug.gif yahoo.gif wub.gif sicken sötnos hon är
Peztis
Men vad skoj, Wilmer. En så oerhört söt liten dotter du har! Ett varmt grattis!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon