silos
biggrin.gif
Eva i Skåne
När det gäller mobiltelefoner så har jag också återgått till tryggheten.
Tele2 lockade med något som var billigare, men det var bara strul och jag var också utan mobil några veckor. Sen återgick jag till trygga Telenor.
malcolm
Jag blev erbjuden ett billigt abonneman frå de där som sa sig vara så lågt billiga, minns inte vad de heter nu. Två gånger ringde de och erbjöd sina tjänster och två gånger tackade jag ja men det hände ingenting. Den tredje gången tackade jag nej och har fortfarande Telia. Lite dyrt men pålitligt.
Rebecca
Jag har Tele2/Comviq och har alltid haft - är mycket mycket nöjd och det blir inte billigare än så för mig. smile.gif
Anma
Tele2 är jättebra - om man inte bor på landet eller vid kusten. Här är det bara telia som fungerar.
gnon49
Telia funkar bäst där jag bor. Tror inte dom är bättre eller sämre än andra operatörer men dom har bäst täckning hos mig, vilket avgjorde. Bor man i tätort kanske valmöjligheten beror på andra faktorer än just täckning.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Vi har också telia, fungerar bäst.

Tele 2 hade jag bara problem med. Värst var det när jag hade internet via Tele2.
*Stintan*
Känner mig trygg med Telenor. Aldrig mer Telia sa jag när jag sa upp den fasta telefonen för en 6 - 7 år sen.
Bee
Jag var inte otrogen - jag övergav Telia. Telia får inte plats i plånboken helt enkelt. Sen flera år tillbaka har vi IP-telefoni via Bredbandsbolaget (abb.avg. 50:-/mån) och mobil via Tele2 (abb.avg. 19:-/mån).
jaj-51
Mycket nöjd med tele2 mobil 29Kr/månad
Hemtelefon 49Kr/månad försöker de också prångla på mig.
ängsvädd
Jag hade Telia i mobilen men valde bort dem när det blev känt att de avlyssnar opositionella i diktaturer. Valde Tele2 vilket jag är mycket nöjd med. Däremot har jag hört att deras mobila bredband inte funkar bra - iaf där jag bor.
Myosotis
CITAT (Anma @ 27-06-2012, 21:11) *
Tele2 är jättebra - om man inte bor på landet eller vid kusten. Här är det bara telia som fungerar.

Det beror på var man bor. Här på landet är telia kass, ingen täckning alls. Jag har tele2 mobilt bredband, det funkar. Telenor och tre har bäst täckning.
malcolm
Jag har telia vad det gäller allting, mobil, bredband och TV, supernöjd utom vad det gäller priset. Min fjärrkontroll till digitalboxen gick sönder före helgen och efter ett par dagar hade jag en ny utan kostnad. Behövde inte ens skicka tillbaka den gaml.
Ugglemormor
den tanken har inte ens kommit i min väg ----- trogen med tele2 sen urminnes tid..... kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon