Full version: Sommar på Odla.nu!
Katarina Odla.nu
Hej allihop!

Nu går vi in i sommarperioden med många anställda på semester. Om ni behöver komma i kontakt med någon under juli vänder ni er till Staffan Nilsson eller Göran Carlsson. De har sina namn som id här i forumet och vill ni mejla gör ni det här:

staffan.nilsson@odla.nu
gc@odla.nu

Jag ser fram emot att komma tillbaka första veckan i augusti!

thanks.gif Jag vill tacka er alla för att ni läser, kommenterar, tävlar och är allmänt glada, trevliga och generösa här i forumet. Tråkiga konflikter hoppas jag att sommaren ska kunna bleka bort men livliga diskussioner och dynamiska samtal hoppas jag ska fortsätta här i forumet på Odla.nu.

Kom gärna med egna sommarhälsningar här men inga personangrepp om jag får be! kompiskram.gif

Glad sommar!
önskar Katarina på redaktionen
ninnisky
Önskar dig också en härlig sommar med massor av solsken, sköna bad och naturligtvis härligt jobb i trädgården!
Myosotis
Så bra att du informerar tummenupp.gif

Ha en trevlig semester! blomma.gif
Peztis
Ja snart är det semester men en vecka till gäller för mig. Suck!
Tänk om man kunde få ha sommarlov så som barnen har det!

Men jag har i alla fall fem veckor så jag klagar inte sååå mycket.

Trevlig sommar!
Kajsa
Ha en skön semester, jag ser att du skriver i min dagstidning VLT ibland, lite gröna sommartips

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon