nilla
Nn som nyligen har hittat billiga pallkragar i Stockholmstrakten?

Vet inte riktigt var jag ska brja leta - lista p gula sidorna knns ondligt lng s ett tips vore uppskattat! Behver nog ett tjugotal.

Gunilla
CarolinaM
Hej!
Sk p pall p gula sidornas webbtjnst s finner du nrmaste pallkrageleverantr. Om du bor i Nacka s rekommenderar jag Pallpoolen, tfn 6413231

Lycka till!
Carolina
MimE
Fr att du ska f ngot att jmfra med kan jag sga att jag i frra veckan kpte pallkragar i Gteborg fr 25kr/st (halvpall) och 40kr/st (helpall).
De var begagnade men i jttefint skick.

Att det vid sammanrkningen visade sig att det dessutom blev bra mycket billigare n ovanstende priser var ju inte fel. biggrin.gif

/Mimmi
nilla
Tack fr tipset om pallpoolen - och tack fr riktpriset! Ruggigt billigt, undrar om jag kan hitta nn som kan matcha det.
hmmm... kanske kan man skaffa nnu fler
tongue.gif

Gunilla

ngot senare - jod, Pallpoolen tar 45:-/st + 250:- fr hemkrning och har alltid p lager. toppen!
Exotic
CITAT (MimE @ 23-03-2004, 09:26)
Fr att du ska f ngot att jmfra med kan jag sga att jag i frra veckan kpte pallkragar i Gteborg fr 25kr/st (halvpall) och 40kr/st (helpall).
De var begagnade men i jttefint skick.

Att det vid sammanrkningen visade sig att det dessutom blev bra mycket billigare n ovanstende priser var ju inte fel. biggrin.gif

/Mimmi

Hej Mimmi,

Det lt kanonbra ;o)
Vart vnde du dej i Gteborg ??? rolleyes.gif

Vad skall du odla i dem ?

MVH
MimE
Jag kpte dem vid Stigs Center (Hisings Backa).

Vgar jag erknna att jag inte ska odla i dem? sleep.gif
De ska anvndas till kompost och snickras till "verktygslda" p vr nya odlingslott.
(Hmm... Trdgrden behver nog en ny kompost ocks...)

/Mimmi
Ingrid p Vstkusten
Ja Mimmi LOL -> det r vrt att erknna :-) de r bra till det mesta - mkt bra som kompost!
Verktygslda lt kul - Du fr la visa en bild sedan :-))

Hlsar Ingrid
evelina
Tack! Har varit inne och tittat p hennes album, kanonfint, s vill jag ocks ha det.
----------------
Mvh/Evy
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon