nilla
Nån som nyligen har hittat billiga pallkragar i Stockholmstrakten?

Vet inte riktigt var jag ska börja leta - lista på gula sidorna känns oändligt lång så ett tips vore uppskattat! Behöver nog ett tjugotal.

Gunilla
CarolinaM
Hej!
Sök på pall på gula sidornas webbtjänst så finner du närmaste pallkrageleverantör. Om du bor i Nacka så rekommenderar jag Pallpoolen, tfn 6413231

Lycka till!
Carolina
MimE
För att du ska få något att jämföra med kan jag säga att jag i förra veckan köpte pallkragar i Göteborg för 25kr/st (halvpall) och 40kr/st (helpall).
De var begagnade men i jättefint skick.

Att det vid sammanräkningen visade sig att det dessutom blev bra mycket billigare än ovanstående priser var ju inte fel. biggrin.gif

/Mimmi
nilla
Tack för tipset om pallpoolen - och tack för riktpriset! Ruggigt billigt, undrar om jag kan hitta nån som kan matcha det.
hmmm... kanske kan man skaffa ännu fler
tongue.gif

Gunilla

något senare - jodå, Pallpoolen tar 45:-/st + 250:- för hemkörning och har alltid på lager. toppen!
Exotic
CITAT (MimE @ 23-03-2004, 09:26)
För att du ska få något att jämföra med kan jag säga att jag i förra veckan köpte pallkragar i Göteborg för 25kr/st (halvpall) och 40kr/st (helpall).
De var begagnade men i jättefint skick.

Att det vid sammanräkningen visade sig att det dessutom blev bra mycket billigare än ovanstående priser var ju inte fel. biggrin.gif

/Mimmi

Hej Mimmi,

Det lät kanonbra ;o)
Vart vände du dej i Göteborg ??? rolleyes.gif

Vad skall du odla i dem ?

MVH
MimE
Jag köpte dem vid Stigs Center (Hisings Backa).

Vågar jag erkänna att jag inte ska odla i dem? sleep.gif
De ska användas till kompost och snickras till "verktygslåda" på vår nya odlingslott.
(Hmm... Trädgården behöver nog en ny kompost också...)

/Mimmi
Ingrid på Västkusten
Ja Mimmi LOL -> det är värt att erkänna :-) de är bra till det mesta - mkt bra som kompost!
Verktygslåda lät kul - Du får la visa en bild sedan :-))

Hälsar Ingrid
evelina
Tack! Har varit inne och tittat på hennes album, kanonfint, så vill jag också ha det.
----------------
Mvh/Evy
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon