Full version: hur mycket
vickeva
Min snälla arbetskompis har rensat ut en massa grejs och då fått en "gammal" lysrörsarmatur, som använts till förkultivering, över. Hon säger att jag får betala vad jag tycker att det är värt... Hjälp mig! Det är 160 cm långt och har två fungerande lysrör i sig.
Posse
CITAT (vickeva @ 23-03-2004, 16:20)
Min snälla arbetskompis har rensat ut en massa grejs och då fått en "gammal" lysrörsarmatur, som använts till förkultivering, över. Hon säger att jag får betala vad jag tycker att det är värt... Hjälp mig! Det är 160 cm långt och har två fungerande lysrör i sig.

Du kan väl börja med att bjuda en femtilapp, för jag förmodar att själva rören är slitna.
TeliaNet
nja nu ska vi inte snåla.
är det bra reflektorer och för 58W rör så skulle jag ge minst 100 kr
renate
tongue.gif En hundring är väl lagom,femtio låter lite snål. wub.gif smile.gif huh.gif
Sollan
Skulle jag "få något över" skulle jag GE bort det... sleep.gif
/sollan
MRLINDELL
Lek med tanken att armaturen kostat minst 300 sek och 2 st lysrör minst 150 tillsammans. Totalpriset med sladd mm kanske hamnade på 500 sek.
50 sek är ett skambud, 100 sek snålt, halva priset 50% dvs 250 sek nästan för bra. Budet bör hamna mellan 100 & 250 sek, så varför inte föreslå någonstans mitt i typ 175 sek utan att skämmas eller runda av till 150 sek.
TeliaNet
kunde knappt sagt det bättre själv.
men nu kanske 250kr är lite mycket om den saknar reflektorer.
reflektorer är A och O på vårt område.
vickeva
Tack för engagemanget!
Kollegan skulle säkert ge bort det, men jag VILL betala. Jag bjuder 150, och hoppas att hon blir glad.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon