|
Jag var på sjukhus sedan 13.7......kom hem idag.Åkte in med ambulans,de mistänkte stroke och det togs en massa prover och två olika röntgen. Ingenting hittades.Det kan ha varit en så kallad tia attack.Jag var ordentligt yr i skallen och höll på att ramla omkull och höger tung som de sa.
Men nu är jag hemma och är oändligt tacksam för det!
Hjortronsylt
16-07-2012, 18:38
CITAT (silos @ 16-07-2012, 18:19)  Jag var på sjukhus sedan 13.7......kom hem idag.Åkte in med ambulans,de mistänkte stroke och det togs en massa prover och två olika röntgen. Ingenting hittades.Det kan ha varit en så kallad tia attack.Jag var ordentligt yr i skallen och höll på att ramla omkull och höger tung som de sa.
Men nu är jag hemma och är oändligt tacksam för det! Vi får hoppas att du inte går i Malcolms olycksaliga fotspår! Jag hoppas att du mår bra nu! Varma kramar
Eva i Skåne
16-07-2012, 18:44
Vilken tur att det inte var så illa Silos! Var nu rädd om dig!
Gott att höra Silos. Ta det lilla lugna nu och stressa inte.
malcolm
16-07-2012, 23:31
Skönt att höra att det inte var en stroke, jag vet hur det är och det är knappast några trevliga upplevelser.
Christa
17-07-2012, 05:25
Det var ju skönt att det inte var värre men en tia är en varningssignal som man bör ta på allvar. Fick du några tips på sjukhuset om hur du kan förebygga stroke med kost, motion och annat?
CITAT (Hjortronsylt @ 16-07-2012, 19:38)  Vi får hoppas att du inte går i Malcolms olycksaliga fotspår! Jag hoppas att du mår bra nu! Varma kramar  Tack gulledig för dina kramar och vilken härlig bild på en liten vovve!Är hunden din? Jag är oerhört tacksam för att det inte var allvarligare!Det fanns så många som var mycket sjuka på avd.både unga och gamla.Mina tankar och böner far till dem nu när jag själv får vara i mitt eget hem! Livet kan förändras så snabtt...... CITAT (Eva i Skåne @ 16-07-2012, 19:44)  Vilken tur att det inte var så illa Silos! Var nu rädd om dig!  Tack gulledig! Jag lovar att ta det lugnt!  CITAT (gnon49 @ 16-07-2012, 20:24)  Gott att höra Silos. Ta det lilla lugna nu och stressa inte.  Tack snälladig!Ingen stress här inte!  CITAT (malcolm @ 17-07-2012, 00:31)  Skönt att höra att det inte var en stroke, jag vet hur det är och det är knappast några trevliga upplevelser. Tack goadig!Ja,jag är verkligen oerhört tacksam att det inte var en stroke,men rädd var jag lite i allafall! CITAT (Christa @ 17-07-2012, 06:25)  Det var ju skönt att det inte var värre men en tia är en varningssignal som man bör ta på allvar. Fick du några tips på sjukhuset om hur du kan förebygga stroke med kost, motion och annat? Tack gulledig! Det är det som skrämmer mig lite.Jag skall få kontakt med en dietist sedan,allt de sa att jag ej skall stressa nu,men jag brukar inte stressa längre. Jag är verkligen så glad för alla era svar här och uppskattar det mycket!
För att underlätta för mig tog jag en knasiga bilder på mig själv  och så en bild från utsikten från rummet. [attachment=71400:M_larsjukhuset.jpg] [attachment=71401:Utsikten.jpg]
Hjortronsylt
17-07-2012, 18:02
CITAT (silos @ 17-07-2012, 12:10)  Tack gulledig för dina kramar och vilken härlig bild på en liten vovve!Är hunden din? Vovven är inte min, utan googlade efter en bild på en hund bara då jag vet att du har hund själv och gillar hundar.  Tyckte den var så söt, men blev visst lite väl stor när jag postade den här. Dina bilder var fina, märks att du har glimten i ögat och väljer att se den ljusa sidan av livet. Du har änglavakt så du ska inte behöva oroa dig i onödan.
Ugglemormor
17-07-2012, 18:22
Silos, Gode gud att du mår bättre..... Jag fick skrämselhicka när jag såg tråden och som tur är så verkar det gått väl med dig. Var rädd om din, min goaste väninna ...... Vi hörs när du orkar, har meilat till dig förra veckan .......
Rebecca
17-07-2012, 20:53
Åh Silos, vad fint att du kan hålla humöret uppe trots att det förmodligen var jobbigt! Du verkar vara en fin person, det märks på bilden du tog på sjukhuset. Finns mycket go humor i dig!
Hoppas att du känner dig bättre och att detta inte leder till nåt mer.
Kram!
CITAT (Hjortronsylt @ 17-07-2012, 19:02)  Vovven är inte min, utan googlade efter en bild på en hund bara då jag vet att du har hund själv och gillar hundar.  Tyckte den var så söt, men blev visst lite väl stor när jag postade den här. Dina bilder var fina, märks att du har glimten i ögat och väljer att se den ljusa sidan av livet. Du har änglavakt så du ska inte behöva oroa dig i onödan.  Tack!Så gulligt av dig att sätta den söta bilden på ditt svar och att du visste att jag tycker om hundar! Ja,jag väljer alltid den ljusa sidan av livet så gott som jag bara någonsin kan!Jag tror att jag har änlavakt och jag är mycket tacksam för det!  CITAT (Ugglemormor @ 17-07-2012, 19:22)  Silos, Gode gud att du mår bättre..... Jag fick skrämselhicka när jag såg tråden och som tur är så verkar det gått väl med dig. Var rädd om din, min goaste väninna ...... Vi hörs när du orkar, har meilat till dig förra veckan ....... Ja visst var det skrämmande,men nu är allting okej,blev bara lite trött igårkväll. Mina snälla barn hjälper mig och nästan skämmer bort mig! Har du mailat till min hotmail?Skall genast kolla det!
Hjortronsylt
18-07-2012, 17:29
CITAT (silos @ 18-07-2012, 09:37)  Tack!Så gulligt av dig att sätta den söta bilden på ditt svar och att du visste att jag tycker om hundar! Ja,jag väljer alltid den ljusa sidan av livet så gott som jag bara någonsin kan!Jag tror att jag har änlavakt och jag är mycket tacksam för det!  Ja visst var det skrämmande,men nu är allting okej,blev bara lite trött igårkväll. Mina snälla barn hjälper mig och nästan skämmer bort mig! Har du mailat till min hotmail?Skall genast kolla det!   Skönt att veta att de finns där för dig! Önskar dig en bra dag
CITAT (Hjortronsylt @ 18-07-2012, 18:29)   Skönt att veta att de finns där för dig! Önskar dig en bra dag Tack så mycket gulledig!Jag har verkligen världens finaste barn! Jag önskar dig en härlig dag!
Ugglemormor
20-07-2012, 12:10
silos, Så jätteglad jag blir att du mår bättre ...... Ja, man ska låta barnen att skämma bort en lite, men behåll bara glimten i dina ögon så är livet så mycket lättare .....  massor av tröstekramar ......
Så skönt att höra att du är på bättringsvägen - allt gott till Dig Silos - en varm och medmänsklig KRAM  Vänligen Gunsta.
CITAT (gunsta @ 20-07-2012, 16:01)  Så skönt att höra att du är på bättringsvägen - allt gott till Dig Silos - en varm och medmänsklig KRAM  Vänligen Gunsta. Tack vännen för dina goa ord!  CITAT (Ugglemormor @ 20-07-2012, 13:10)  silos, Så jätteglad jag blir att du mår bättre ...... Ja, man ska låta barnen att skämma bort en lite, men behåll bara glimten i dina ögon så är livet så mycket lättare .....  massor av tröstekramar ......  Tack gulledig för dina värmande ord!
Idag var jag och handlade mat och det tog ordentligt på mina krafter,men det var skönt att komma ut!
Var rädd om dig Silos
CITAT (gunsta @ 23-07-2012, 20:31)  Var rädd om dig Silos  Tack snälla!
bergvallmo
23-07-2012, 20:41
CITAT (silos @ 17-07-2012, 12:23)  För att underlätta för mig tog jag en knasiga bilder på mig själv  och så en bild från utsikten från rummet. [attachment=71400:M_larsjukhuset.jpg] [attachment=71401:Utsikten.jpg] Vilken härlig dam du verkar vara. Krya på dig.
CITAT (bergvallmo @ 23-07-2012, 21:41)  Vilken härlig dam du verkar vara. Krya på dig.  Tack gulledig!
Nu skall hundarna,några dockor och jag på en liten fotograferings tur.....
Det låter trevligt Silos - klappa dina vovvar från mig
CITAT (gunsta @ 24-07-2012, 12:07)  Det låter trevligt Silos - klappa dina vovvar från mig  Det skall jag göra! [attachment=71560:140_1.jpg] I bilden är alla gastarna,alltså några av mina dockor.....
Hjortronsylt
24-07-2012, 13:30
CITAT (silos @ 24-07-2012, 14:09)  Det skall jag göra! [attachment=71560:140_1.jpg]
I bilden är alla gastarna,alltså några av mina dockor..... Du har verkkligen en orginell stil, märks att du är konstnär i ditt innersta. Dina dockor är hur coola som helst! Söta hundar, speciellt den i mitten! Vad är det för ras?
CITAT (Hjortronsylt @ 24-07-2012, 14:30)  Du har verkkligen en orginell stil, märks att du är konstnär i ditt innersta. Dina dockor är hur coola som helst! Söta hundar, speciellt den i mitten! Vad är det för ras?  Tack gulledig! Nu blev Molly glad eftersom människor ser henne så sällan.Molly är en blandras mellan Japansk Spets-Papillon.
herkules
25-07-2012, 11:02
hej solis,
bra att det gick bra den här gången. var rädd om dig! jag ser inte simba på dina foton - finns han inte längre? hälsa annis!
kram.
CITAT (herkules @ 25-07-2012, 12:02)  hej solis,
bra att det gick bra den här gången. var rädd om dig! jag ser inte simba på dina foton - finns han inte längre? hälsa annis!
kram. Tack herkules! Simba var vi tvungna att ta bort i början av året,han blev 13 år. Roligt att höra ifrån dig! Kram.
herkules
25-07-2012, 19:34
CITAT (silos @ 25-07-2012, 15:55)  Tack herkules! Simba var vi tvungna att ta bort i början av året,han blev 13 år. Roligt att höra ifrån dig! Kram. så tråkigt, jag beklagar sorgen. simba finaste nallen
Annis hälsar till dig herkules!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|