Pius
Jag söker, som vanligt höll jag på att skriva, fönsterbelysning med ampel som jag kan ha mina småbladiga hoyor i, är det nån som har sett såna i någon affär eller har andra tips?

De verkar omöjliga att få tag i. Så jag vore tacksam för tips. Jag har kollat både Tradera och Blocket, men icke.

Pius
pepita13
CITAT (Pius @ 01-08-2012, 17:01) *
Jag söker, som vanligt höll jag på att skriva, fönsterbelysning med ampel som jag kan ha mina småbladiga hoyor i, är det nån som har sett såna i någon affär eller har andra tips?

De verkar omöjliga att få tag i. Så jag vore tacksam för tips. Jag har kollat både Tradera och Blocket, men icke.

Pius

jag skulle råda dej att gå och titta i secondhand tex myrorna, rödakorset. jag vet inte vad som finns där du bor. Men jag har sett sådana lampor där smile.gif Till en billig peng
Pius
CITAT (pepita13 @ 02-08-2012, 12:03) *
jag skulle råda dej att gå och titta i secondhand tex myrorna, rödakorset. jag vet inte vad som finns där du bor. Men jag har sett sådana lampor där smile.gif Till en billig peng

Jo jag har köpt 1 i porslin på en loppis, men har aldrig sett några fler:-(

Jotex hade förr, så en därifrån har jag också, men de har slutat sälja.

Synd att inte såna finns längre, på hösten/vintern är det praktiskt att både ha en växt och belysning i ett.

Pius
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon