Hej.
Vilka forum brukar ni läsa som handlar om trädgårdar och växtodling.
Anna-Karin Lundberg
18-08-2012, 07:26
Jag hänger bara här, tycker att det finns en del att läsa och många hjälpsamma som vill dela med sig av sina erfarenheter. Att man har olika åsikter tycker jag är bra, så man får se saken från olika vinklar.
När jag inte hänger i den här trädgården så är jag förstås i min egen!
Natur liv
18-08-2012, 07:35
Det är här på odla.nu jag oftast går in och kollar när jag är på väg att skaffa något nytt i trädgården eller undrar vad det är för flygfän som huserar i en planta. Även när jag googlar i samma ämnen hamnar jag här, så det verkar som om det finns en hel del kunskap.
hattstugan
18-08-2012, 08:20
Är endast här på Odla!
Som det redan skrivits så finns här såå mycket kunskap!
Krolliljan
18-08-2012, 08:34
Jag är mest på Odla.
Jag tycker om tonen i trädgårdstrådarna. På detta forumet känner jag mig aldrig dum när jag ställer frågor. Det är inte så på alla forum.
Det finns även bra gamla trådar att söka upp när jag behöver veta ngt.
Jag gillar även "tekniken". Det är ett lättanvänt forum.
Ja detta forum är toppen. Här kan man hitta allt och gör man det inte så kan man bara fråga så får man snabbt svar.
Jag gillar strukturen, är lätt att hitta och att läsa inlägg. Finns ju andra forum också som är trevliga men som jag upplever som röriga.
Helén
Jag är i stort sett alltid här. Tittar ibland in på AoT men gillar inte röran där.
Ibland är jag inne på STA:s forum men glömmer oftast bort att det finns, egentligen.
Eva i Skåne
18-08-2012, 09:54
Det är här jag lärt mig det mesta och här jag söker svar. Jag googlar också ibland, men är inte trogen något annat trädgårdsforum än Odla.nu.
Är i princip bara här. Hamnar på andra ställen när jag googlar bla. Aot, men jag tycker det är lättare att läsa sig fram på odla.
Småtrevligt och lärorikt att plöja igenom trådarna här. Mysigt på något sätt.
Här mest, men nån gång i veckan kollar jag alltid vad som har hänt på trädgårdsamatörerna. SRGC har ochså ett roligt forum som jag besöker i bland.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.