vårälskare
Tycker nog att denna rabatt som jag gjort i våras är bäst före och inte som den är nu. Har rensat efter gårdagens myckna regn. För nu känns den som den blev lite färglös.[attachment=72230:P8280095.JPG][attachment=72229:P7310004.JPG][attachmen
t=72228:P6280013.JPG]
gnon49
Allt är ju förgängligt, så också den vackraste rabatt. Som din t.ex. smile.gif Var förresten nära frost här inatt. Först att ryka är min Dahlior. Sedan går det fort.
[attachment=72232:S5030858.jpg]
vårälskare
thanks.gif Du har ju mycket fina blommor kvar. Hoppas hösten dröjer ett tag till.

Här är zon 5 men vi har inte haft lägre än 5 +. Det var regnet som förstörde det mesta i den rabatten men en hel del har ju blommat ut nu, dock inte dahliorna dom är ju som finast just nu. Hoppas frosten dröjer några veckor till iaf för jag har en hel del gladiolus som jag fortfarande väntar på. Här är det mesta ca 3 veckor senare än vanligt.
Dags att plntera vårlökar snart och så börja drömma om och längta till nästa sommar, har tyvärr lite svårt för hösten.
gnon49
Nej, hösten har även jag lite svårt för. Men man får stå ut. Även här är allt senare än vanligt så en lång sensommar o en kort höst skulle sitta fint. Är en vårmänniska helt enkelt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon