Full version: Ukjendt plante.
kikki
Jeg fikk frø og ingen navn,men planten vokste,men jeg vet da ikke hva dette er? Dere ER så flinke odlare at mulig dere kan hjelpe,, ville blitt svært takknemlig for hjelp! Mvh kikki Slik så den ut og så begynte den å vokse,er tykk god stamme..
Kryddan03
Funderar på om det kan vara balsamin (jättebalsamin?)? Svårt att säga utan blommor, men bladen, den kraftiga rödaktiga stammen och även växtsättet liknar den. I så fall får du vara försiktig - den kan sprida sig nåt väldeligt.
kikki
hei, takker så mye for svar,den HAR jeg hatt og fått bort fra hagen,men stammen her er hård,nå har jeg plantet den ved siden av Eldblomkarsen,den stod i bed,men ar noe som bare tok blader,at jeg tok den i krukke og gikk og flyttet på den,men så satte jeg den nå der ved Eldblomkarsen,og der fikk den stå i fred.Hadde vært så mye lettere om det var blomst,tror det er knopp,skal nok se etter!
Kryddan03
Ja, då vete sjutton. Vi får hoppas att den blommar snart eller att någon annan känner igen den. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon