|
Aqvakul
06-09-2012, 20:57
Aktiviteten på forumet har rasat, massor med troga odlaiter har flytt, ett notorsikt troll isin tredje skepnad (minst) anger tonen... GÖR NÅGOT!!!!
hattstugan
06-09-2012, 21:26
Instämmer med Aqvakul!!
Aqvakul
06-09-2012, 21:30
Jag har skickat ett PM till Katarina!
*Stintan*
06-09-2012, 21:32
CITAT (Aqvakul @ 06-09-2012, 22:30)  Jag har skickat ett PM till Katarina! Bra!
Ja, se för guds skull till att vakna till nu forumansvariga! Att det kan bli förseningar med att utse moderator och allt det praktiska runt detta är förståeligt. Men att inte bry sej om att informera om varför det aldrig dyker upp någon är nonchalant.
herkules
06-09-2012, 21:46
de som kan göra forumet till ett forum igen är VI!! tjoho, sätt igång och debattera. det är många som försvunnit från forumet - trist javisst, men de nya som kommit då, de kan nog också få igång småprat så att det blir precis så kul som det var innan. fast som ny, törs fan sticka näsan i det här gnällforat
Flemming
06-09-2012, 21:50
CITAT (Aqvakul @ 06-09-2012, 22:30)  Jag har skickat ett PM till Katarina! Hoppas att hon svarar dig för jag fick inget svar... Jag lämnar inte forumet men överväger att lägga inloggningen på is,tråkigt att det har blivit så här
Just nu 6 medlemmar inloggade och 10 anonyma.
Det är viktigt att det görs något snabbt annars är Odla ett minne blott.
*Stintan*
06-09-2012, 22:18
Men det är väl för sjutton inte forumansvariga som sitter här och skriver och gör forumet trist och tjatigt! Inte kan dom trolla med knäna heller så att det plötsligt dyker upp en massa intressanta diskussionsämnen och att alla saknade medlemmar återkommer. Det är bara vi själva som kan bidra till det.
Hjortronsylt
06-09-2012, 22:54
CITAT (Aqvakul @ 06-09-2012, 21:57)  Aktiviteten på forumet har rasat, massor med troga odlaiter har flytt, ett notorsikt troll isin tredje skepnad (minst) anger tonen... GÖR NÅGOT!!!! Detta låter nästan lite som en skräckfilm.
Men halloooo,det är ju VI som kan göra forumet levande! Det finns ju hur mycket som helst att skriva om,det är bara sätta igång! Sluta gnälla i var och vartannat tråd!
Elisabeth-Västkustkolonisten
07-09-2012, 07:33
Nu tror jag händer det något....
Ser överst 3 nya rubriker
Katarina Odla.nu
07-09-2012, 07:43
Godmorgon! Lite feedback på era inlägg: 1. Tack till er som fokuserar på att dra igång kul, inspirerande och livfulla debatter! 2. Jag svarar på alla mejl, så ni som skriver att ni har kontaktat och inte fått svar har antingen kontaktat någon annan än mig eller så har något blivit fel på vägen. 3. Vi bryr oss! 4. Tack, även till er som kritiserar, det behöver absolut hända något i forumet och vi ligger inte på latsidan. Vi hörs snart igen! /Katarina
*Stintan*
07-09-2012, 07:49
Men vad gör ni då? Det kan ju kanske lugna oroliga själar lite om vi kunde få lite info om hur det går med moderator osv.
Gossen Ruda
07-09-2012, 08:04
Jag betvivlar att det är frånvaron av moderator som är orsaken till aktivitetsbristen för så mycket bråk är det inte nu. Snarare kombinationen av sommar, tidigare malware och ansiktsboken.
Katarina Odla.nu
07-09-2012, 08:44
Oroliga själar vill jag inte att ni ska behöva vara, Stintan!
Jag försökte vara tydlig före sommaren med att detta kunde dröja, men förstår så klart om nu känner att det var väl katten rent vad det skulle ta tid.
Som ni ser uppe i forumet så är det lite på gång.
Hörs igen! Trevlig helg - starta gärna kul och intressanta trådar!
Hälsningar Katarina
CITAT (*Stintan* @ 06-09-2012, 23:18)  Men det är väl för sjutton inte forumansvariga som sitter här och skriver och gör forumet trist och tjatigt! Inte kan dom trolla med knäna heller så att det plötsligt dyker upp en massa intressanta diskussionsämnen och att alla saknade medlemmar återkommer. Det är bara vi själva som kan bidra till det. "VI" som är kvar och nyare medlemmar får väl göra så gott vi kan, för att återskapa forumet. CITAT (herkules @ 06-09-2012, 22:46)  de som kan göra forumet till ett forum igen är VI!! tjoho, sätt igång och debattera. det är många som försvunnit från forumet - trist javisst, men de nya som kommit då, de kan nog också få igång småprat så att det blir precis så kul som det var innan. fast som ny, törs fan sticka näsan i det här gnällforat  Håller med. Där. Man kanske ska ta en titt på reg.datum på den som skriver ett inlägg och istället för "Du som är ny, ska inte uttala dig" försöka vara lite mer tålmodiga, tills dom blivit lite varmare i kläderna.
CITAT (pejori @ 07-09-2012, 12:25)  "VI" som är kvar och nyare medlemmar får väl göra så gott vi kan, för att återskapa forumet. Håller med. Där. Man kanske ska ta en titt på reg.datum på den som skriver ett inlägg och istället för "Du som är ny, ska inte uttala dig" försöka vara lite mer tålmodiga, tills dom blivit lite varmare i kläderna. Där har du en viktig poäng. Forumet är vad vi gör det till. Om alla bara tycker att forumet blivit så tråkigt så blir det tråkigt. Man blir den person man förväntas vara - så är det ofta irl.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|