Som ni kanske har sett finns nu en Redaktionens hörna här i forumet på Odla.nu. Syftet med den är att vi på redaktionen ska kunna kommunicera med er forummedlemmar utanför själva forumdebatterna. Här kan så klart debatteras här med men jag vill gärna ha en kanal som är redaktionens egen, som snabbt kan nå alla er medlemmar.
I Redaktionens hörna hittar ni:
Nytt från redaktören. Här kommer jag göra inlägg om allt mellan himmel och jord som rör både forumet och Odla.nu i övrigt. Det är bara jag som kan starta trådar här, men alla är mycket välkomna att svara och tycka till!
Tävlingar och aktiviteter. Det finns mycket kul vi kan hitta på här i forumet. Huvudsyftet med forumet kommer så klart alltid vara att diskutera och samtala kring trädgård och odling. Men tävlingar och aktiviteter är roligt och skapar liv och rörelse. Har ni idéer på vad vi skulle kunna hitta på får ni gärna mejla mig: katarina@odla.nu
Synpunkter och förslag. Här kan så klart alla starta trådar och komma med synpunkter och idéer kring vårt forum.
Forumvärd och Trivselregler. Denna kategori ser ni inte ännu för vår forumvärd börjar inte förrän på måndag. Så jag berättar mer då!
Starta gärna många glada, positiva och intressanta trådar i helgen.

Undivk gärna att hoppa på de trådar som inte leder till annat än tråkiga diskussioner. Låt dem falla på eget grepp - om ingen ger respons så finns de inte mer!

Vi hörs igen!
Varma hälsningar Katarina