Full version: MITT VÄXTHUS =)
kryddbruden
Hej alla där ute i detta regniga stormväder wink.gif

Vad pasar bättre än att försöka klura ut hur man lägger in lite bilder sweatingbullets.gif

Tänkte att jag skulle visa lite av mitt växthus som jag fick av min Älskling smiley_small_hug.gif i höstas .
Ser lite annorlunda ut nu när man har växter i den wink.gif

Som sagt så har denna sommaren varit PREMIÄR för mig och mitt växthus.... GRYMT ROLIGT.

Är HELT IMPONERAD av att det trots allt inte BARA kom OGRÄS hahaha. Expert är man då rakt inte..
Hoppas det bara kommer in bilder nu då sweatingbullets.gif
[attachment=72331:v_xthus_3.JPG]
kryddbruden
[attachment=72336:chili_2.JPG][attachment=72336:chili_2.JPG][attachment=72333:v_
xthus_2.JPG][attachment=72333:v_xthus_2.JPG]
CITAT (kryddbruden @ 07-09-2012, 09:41) *
Hej alla där ute i detta regniga stormväder wink.gif

Vad pasar bättre än att försöka klura ut hur man lägger in lite bilder sweatingbullets.gif

Tänkte att jag skulle visa lite av mitt växthus som jag fick av min Älskling smiley_small_hug.gif i höstas .
Ser lite annorlunda ut nu när man har växter i den wink.gif

Som sagt så har denna sommaren varit PREMIÄR för mig och mitt växthus.... GRYMT ROLIGT.

Är HELT IMPONERAD av att det trots allt inte BARA kom OGRÄS hahaha. Expert är man då rakt inte..
Hoppas det bara kommer in bilder nu då sweatingbullets.gif
[attachment=72331:v_xthus_3.JPG]

[attachment=72332:v_xthus_1.JPG][attachment=72334:paprika2.JPG][attachment=72335
:gurka_1.JPG]

ASGARV.... ja DETTA var jag då INTE expert på hahaha

men man lär sig väl....kanske sweatingbullets.gif

går kanske att se LITE ia alla fall hahaha.
Peztis
Oj så fina grönsaker! Grattis!
Krolliljan
Ja så härligt. Fin skörd. tummenupp.gif
Längtar efter ett växthus. Blirvälett ngn gång.
Iren
Men vilken toppenskörd! Inte illa, grattis :-)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon