Alexander-VG-zon3
Hej hej

Hittade en rolig trädgårdsdesign program nu, hittade igenom google men såg att man kan ladda ner direkt från hemsidan http://gardenpuzzle.com/ dock kostar den, men gratisvers var ändå bra. Gillade att där står växternas sortnamn och så.

Detta gjorde jag nyss i programmet.
[attachment=72707:gardenpuzzle.JPG]
FruTrädgårdstomte
Snyggt! Detta ska jag testa direkt! biggrin.gif
mamamaggan
Det måste jag också prova när jag får tid , förhoppningsvis inom de närmaste dagarna.
Katarina Odla.nu
Kul! Tack för tipset.
/Katarina
Iren
Ja så kul! Får prova det! Vad är skillnaden mellan gratis o versionen som kostar? Aha, ser att det är man får prova gratis en gång... Men kul program!
Piccante
CITAT (Iren @ 01-10-2012, 12:39) *
Ja så kul! Får prova det! Vad är skillnaden mellan gratis o versionen som kostar? Aha, ser att det är man får prova gratis en gång... Men kul program!

Garden Puzzle finns i flera versioner.

För webben: finns som tilläggsprogram både i Firefox och i Google Chrome. Fri registrering ger en basic version av programmet där man inte får tillgång till alla växter/ tillbehör. Man sparar sina projekt på webben och kommer åt dom från vilken dator man vill. Fullversionen för webben kostar 9.90USD/ 6 mån.

Desktop: det vill säga man laddar ned programmet till sin dator och sparar projekten på en dator. Gratisversion med lite färre växter/ tillbehör/ material som på webben men programmet går lite snabbare att jobba i. Eller fullversion, en licens för 19USD som inte är tidsbegränsad.

Iren
CITAT (Piccante @ 01-10-2012, 13:33) *
Garden Puzzle finns i flera versioner.

För webben: finns som tilläggsprogram både i Firefox och i Google Chrome. Fri registrering ger en basic version av programmet där man inte får tillgång till alla växter/ tillbehör. Man sparar sina projekt på webben och kommer åt dom från vilken dator man vill. Fullversionen för webben kostar 9.90USD/ 6 mån.

Desktop: det vill säga man laddar ned programmet till sin dator och sparar projekten på en dator. Gratisversion med lite färre växter/ tillbehör/ material som på webben men programmet går lite snabbare att jobba i. Eller fullversion, en licens för 19USD som inte är tidsbegränsad.

Tack för hjälpen Piccante :-)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon