Exotic
Hej ,
Har just fått hem trumpeter från Tyskland,Superkul ;o)) och dem har stått i växsthus ,men jag måste ha dem inne i mitt hus.
Hur skall jag göra för att dem skall må så bra som möjligt fram tills att jag kan ställa ut dem. (Det är inte små sticklingar)

Skall försöka fixa bilder på dem men jag minns inte hur man la dem i medelandet blink.gif wacko.gif rolleyes.gif
Dubbla-Läckra-Färger-Långa-Spröt laugh.gif biggrin.gif vet inte vad man skall kalla dem långa sluten på blom.
Hoppas på er hjälp.
MVH smile.gif rolleyes.gif
Ingrid på Västkusten
Todeloo,

vad KUL!

Vilken firma blev det? vad fort de kom!

Hälsar ingrid
Åsa K, zon 1
laugh.gif

Är det inte bäst att jag tar hand om dem....flin...dubbelt flin.. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Exotic
CITAT (Ingrid på Västkusten @ 28-03-2004, 22:27)
Todeloo,

vad KUL!

Vilken firma blev det? vad fort de kom!

Hälsar ingrid

Todeloo på dej Ingrid rolleyes.gif
Mega kul är detta .
Hon heter Anne Kirchner-Abel ,jaaaaaaaaaaa visst gick det fort
rolleyes.gif tongue.gif men man & son var i Holland körde motocross ,så dem fick allt köra 1 liten omväg och hämta dem personligen av Anne laugh.gif smile.gif .Så 9 olika trumpeter blev det .

Skall lägga in bilder i mitt album snart
biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif
ha det så syns vi smile.gif
Exotic
CITAT (Åsa K @ zon 1,29-03-2004, 08:04)
laugh.gif

Är det inte bäst att jag tar hand om dem....flin...dubbelt flin.. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det tror jag allt biggrin.gif laugh.gif du kan få komma och se vad det blr av dem rolleyes.gif tongue.gif
pejori
du vet väl att man kan ta små skott på dom, som hugade spekulanter vill ha rolleyes.gif rolleyes.gif
små fina pinnar som växer åt fel håll sleep.gif sleep.gif
suck wub.gif wub.gif
Exotic
CITAT (pejori @ 31-03-2004, 00:31)
du vet väl att man kan ta små skott på dom, som hugade spekulanter vill ha rolleyes.gif rolleyes.gif
små fina pinnar som växer åt fel håll sleep.gif sleep.gif
suck wub.gif wub.gif

Visst har några det redan nu, så du får höra av dig biggrin.gif laugh.gif
MVH
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon