Forumvärd
Tävlingen om Bästa boktips är nu avslutad!

Tack till alla som deltog, 5 vinnare är nu lottade.

Vi säger stort GRATTIS till:

Peztis
zissi
omk
Ingrid Zon3
axelsson

Era hemliga paket, värde minst 200 kronor, kommer på posten och vi hoppas att ni ska bli riktigt nöjda!

Vill ni se vad som finns i våra olika erbjudanden hittar ni dem här: Odla.nuShop

Välkomna att tävla snart igen, och ni har väl inte glömt bort vår kortnovelltävling?!

Heléne, forumvärd
Katarina, redaktionschef

Peztis
yahoo.gif

Jisses vad spännande med ett hemligt paket! Jättekul! Tack så mycket!
Ingrid Zon3
Åh vad glad jag blir, och så spännande med hemlig paket, precis som Peztis skrev. Skicka paketet fort, snälla!

thanks.gif
omk
Tusen tack !!
Hemligt paket ... bravo.gif
Nu kommer jag att se fram emot brevbärarens besök än mer än vanligt ! biggrin.gif
zissi
Så spännande och roligt biggrin.gif !

Tackar, tackar!
Peztis
Jag vill på detta sätt tacka så jättemycket för det fina jag fick ifrån er! jag blev jätteglad!
zissi
Jag skulle ta ut min vinst på ICA idag tänkte jag yahoo.gif . Jag uträttade en massa andra ärenden först och skulle ta ICA till sist. Nu kommer jag plötsligt ihåg att jag totalt glömde bort att åka till ICA no.gif wacko.gif ...
Den som väntar på något gott...
Peztis
Ja, visst är det typiskt!
omk
Zizzi, du har nåt att se fram emot !! tummenupp.gif

Har 17 km till mitt utlämningsställe och igår, när jag i princip kört förbi och var nästintill hemma, vad kommer då ? Jo, ett SMS att Odlas paket fanns att avhämta ...

Hämtade det idag. Tack, tack !! biggrin.gif biggrin.gif
hattstugan

Stort Grattis till er alla!!!
Forumvärd
Så roligt att ni tycker om det som vi hade packat ner i era hemliga paket! smiley_small_hug.gif

Jag och Katarina hoppas att ni ska få mycket glädje av det framöver!

Väl mött i forumet!

Heléne, forumvärd
zissi
thanks.gif smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon