Nanna
...om någon vill se hur det ser ut där. smile.gif
http://www.odla.nu/album/showalbum.php?aid...1241&uuid=nanna
yla
läckra bilder jag borde ha tagit mej dit för länge länge sedan verkligen försmak av sommar fast arterna kanske inte flyger hos oss
Kajsa
Så det blev Fjärilshuset, ja visst var det något extra. Tror att med ungar är det ett perfekt utflyktsmål. Vi får kanske ta det i sommar igen. rolleyes.gif
Maria i Helsingborg
I Göteborg kan de också smile.gif
Nanna
Japp, det blev Fjärilshuset. Var där en gång när jag var mindre med, men kommer ihåg det som då att det fanns fler stora fanns fina fjärilar. Men när jag var där nu var det många fjärilar av samma sort, och jag såg bara två rikigt maffiga fjärilar. Kommer jag ihåg fel kanske? Hmm... Det är i allafall underbart att gå runt där.
Haha.. Hade problem med min systemkamera, den bara immade igen, stackarn. Så det fick bli diggísen.

Oj, var finns det fjärilar i Gbg? Är lite smidigare och åka dit om man vill titta på fjärilar snart igen.
Maria i Helsingborg
Trädgårdsföreningen i Göteborg smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon