Eva i Skåne
Jag kan inte ladda upp egna bilder i småpratstrådar. Det fältet som jag ser här nedan med "välj fil, ladda upp, hantera uppskickade filer" finns inte när jag försöker bifoga bilder i småpratstrådar.
Jag har inte intresse av att ladda upp bilder i mitt Odla-album för att kunna visa dom i en tråd.

Är detta ett tillfälligt "fel" eller en vi ska inte få lov att lägga in skämtbilder mm? thumbdown.gif
Jag har kollat en del andra avdelningar och där funkar det som förr.
Tikka
Hoppas inte jag klampar in i din tråd o förstör men jag har problem tvärtom kan man säga...när jag söker efter mina 17 bilder som jag laddat upp som jag vill ta bort får jag inte fram slingorna???
Jag får felmeddelande :

Felmeddelande
Ett fel uppstod. Om du är osäker på hur man använder en viss funktion, eller inte vet varför du fick detta felmeddelande kan du läsa igenom hjälpsektionen för att försöka få fram mer information.

Följande är fel:
Ooops, du måste logga in för att kunna skriva ett inlägg...
Användbara länkar
Har du glömt ditt lösenord
Registrera ett nytt konto
Hjälpfiler
Kontakta en forumansvarig

Så jag ber Forumansvarig att ta bort mina 17 bilder tack.

gnon49
Jag ser inga bilder i inläggen. Får också fel när jag försöker öppna dom. Just nu lider Odla av en del fel.
hattstugan
Har påpekat det till Forumvärden!!

Vill också se bilder som förut!

Har inte testat att lägga upp bilder själv pga det!

rättat stavfel
Alba
Verkar vara fixat nu.
[attachment=72917:Glad_o_hoppar.gif]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon