Full version: Höstfint
vårälskare
[attachment=72929:PA190017.JPG][attachment=72930:PA190015.JPG]Som mitt användarnamn talar om gillar jag våren. Försöker dock att finna något att glädja mig åt så här på hösten. Visar några kort tagna idag.
hattstugan

Men vad fint du gjort!

Krolliljan
Jättefint tummenupp.gif
Bra idé.
Den snor jag. Jag ska göra några arrangemang redan i morgon.
vårälskare
Tack så mycket, kul att ni tyckte det var fint. Egentligen plockade jag mossan och det andra för att göra jularrangemang längre fram.
Jag får helt enkelt gå ut och samla mera.
Klint
Ja va fint vi är precis färdiga med vår förstubro tänkte också göra något fint nu blev jag inspirerad tummenupp.gif hoppas jag hinner imorgon.
vårälskare
Hej Klint
Tack för det. Hoppas du hinner med det. Här har kommit snö inatt, så nu vete katten om jag hittar mera mossa och annat. I annat fall får jag lov att plocka från korgen det jag behöver. Kanske det blir tö igen, får väl se hur det blir. Lingon- och blåbärsris kommer jag åt att plocka ännu . Nu är lobelian utbytt mot enris iaf.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon