|
Japp,det är dags även för mig att lämna forumet,jag vill INTE längre skriva här eftersom jag är visst alldeles för udda för att passa in här med mina barnsligheter!Och jag är så trött på att vara missförstod!!! OCH NU RÄCKER DET FÖR MIG!!!! Tack för åren som jag varit här...jag har lärt MYCKET och inte minst om mig själv! Jag önskar er allihoppa ett gott liv! Kramar från Kyllikki P.S KLOCKAN 22:00 JAG HAR NU BESTÄMT MIG ATT STANNA KVAR!
Men sluta nu. Varför ta så djupt på allt?
Rebecca
20-10-2012, 17:19
Vad synd, jag tycker du verkar vara en härlig person med mycket skinn på näsan. Klok och intressant, som kommer med spännande inlägg och tankar. Läst mycket av vad du skrivit, med spänning. Ha det fint!
Men snälla nån - nej Silos stanna kvar - du anar inte hur viktig du är.
Aqvakul
20-10-2012, 17:36
Trist om du slutar! Fast du är ju så impulsiv och har slutat många gånger förr...
Elisabeth-Västkustkolonisten
20-10-2012, 17:50
CITAT (Aqvakul @ 20-10-2012, 18:36)  Trist om du slutar! Fast du är ju så impulsiv och har slutat många gånger förr... Och det är inte sista gången nu heller. Men varför skall alla skriva här att dom inte skriver längre här???????
Ugglemormor
20-10-2012, 17:51
Detta blir följden av att man inte orkar mera av skiten..... trots att solis är den mest godhjärtade tjejen här, tänk efter, vill ni bli av med hennes härliga sätt med livet och hennes fina dockor? Varför gör man så med sina medmänniskor?
Stilen är under all kritik!
CITAT (Aqvakul @ 20-10-2012, 18:36)  Trist om du slutar! Fast du är ju så impulsiv och har slutat många gånger förr... He he...jag har redan hunnit ångra mig! Jag villle visst ha lite uppmärksamhet MEN jag vill GÄRNA att Forumvärd ändå tar bort mina andra nick! CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 20-10-2012, 18:50)  Och det är inte sista gången nu heller.
Men varför skall alla skriva här att dom inte skriver längre här??????? Alldeles rätt har du!!! CITAT (Ugglemormor @ 20-10-2012, 18:51)  Detta blir följden av att man inte orkar mera av skiten..... trots att solis är den mest godhjärtade tjejen här, tänk efter, vill ni bli av med hennes härliga sätt med livet och hennes fina dockor? Varför gör man så med sina medmänniskor?
Stilen är under all kritik! Du är en äkta vän som verkligen bryr sig!  CITAT (Anma @ 20-10-2012, 18:19)  Men sluta nu. Varför ta så djupt på allt? Okej jag skall!Att vara djup ingår i mitt kännsloregister!
Aqvakul
20-10-2012, 17:56
CITAT (Ugglemormor @ 20-10-2012, 18:51)  Detta blir följden av att man inte orkar mera av skiten..... trots att solis är den mest godhjärtade tjejen här, tänk efter, vill ni bli av med hennes härliga sätt med livet och hennes fina dockor? Varför gör man så med sina medmänniskor?
Stilen är under all kritik! Lägg ner! Du är den sista som ska kommentera andras stil...
CITAT (Rebecca @ 20-10-2012, 18:19)  Vad synd, jag tycker du verkar vara en härlig person med mycket skinn på näsan. Klok och intressant, som kommer med spännande inlägg och tankar. Läst mycket av vad du skrivit, med spänning. Ha det fint!  Åh tack gulledig!  CITAT (gunsta @ 20-10-2012, 18:30)  Men snälla nån - nej Silos stanna kvar - du anar inte hur viktig du är. 
CITAT (Aqvakul @ 20-10-2012, 18:56)  Lägg ner! Du är den sista som ska kommentera andras stil... Hmm.... nu är det det där med glashuset igen!!!! Gita
CITAT (silos @ 20-10-2012, 18:56)  Okej jag skall!Att vara djup ingår i mitt kännsloregister! Ja så kan det vara. Kram pårej i alla fall.
mamamaggan
20-10-2012, 18:49
En gång för en del år sedan uttryckte jag mig som så att du var den enda " friska " här men fick på näbben ordentligt av Reserv ( som grundlurade många här ).
Klart du kommer tillbaka även om du stänger ner igen . Du hör hemma här tycker jag.
Aqvakul
20-10-2012, 18:51
CITAT (Gita @ 20-10-2012, 19:22)  Hmm.... nu är det det där med glashuset igen!!!! Gita Du tycks ha gjort det till en livsstil att hoppa in i trådar och hacka på mig... Var så god!
Ja Silos skulle jag sakna eftersom hon är en sådan spontan o öppen människa. En del i forumets karaktär som är så viktig för att trivas här. Silos tillför forumet mycket enligt mig. Odlas egen kulturminister.
CITAT (gnon49 @ 20-10-2012, 21:12)  Ja Silos skulle jag sakna eftersom hon är en sådan spontan o öppen människa. En del i forumets karaktär som är så viktig för att trivas här. Silos tillför forumet mycket enligt mig. Odlas egen kulturminister.  Jag håller i stort sett med dig. Klart att hon i bland blir väl utsvävande med då kan man ju hoppa över. gita
CITAT (mamamaggan @ 20-10-2012, 19:49)  En gång för en del år sedan uttryckte jag mig som så att du var den enda " friska " här men fick på näbben ordentligt av Reserv ( som grundlurade många här ).
Klart du kommer tillbaka även om du stänger ner igen . Du hör hemma här tycker jag. Nu blev jag ju riktigt GLAAAD!!! Tack gulledig! Jag kom på att jag skulle verkligen sakna er allihoppa om jag slutade att vara här,odla.nu har så att säga blivit som ett andra hem för mig,det är alltid här som jag kollar först på morgonen efter att jag har rastat vovsingarna. Men som i alla familjer så händer det ju konflikter så varför skulle det vara annorlunda här och jag har lärt väldigt mycket härinne och speciellt mycket om mitt eget varande som medmänniska och allting är inte gott och bra i mitt beteende! Kram från Kyllikki CITAT (Anma @ 20-10-2012, 19:23)  Ja så kan det vara. Kram pårej i alla fall.   CITAT (gnon49 @ 20-10-2012, 21:12)  Ja Silos skulle jag sakna eftersom hon är en sådan spontan o öppen människa. En del i forumets karaktär som är så viktig för att trivas här. Silos tillför forumet mycket enligt mig. Odlas egen kulturminister.  Tack raradig!  CITAT (Gita @ 20-10-2012, 21:28)  Klart att hon i bland blir väl utsvävande med då kan man ju hoppa över. gita Ja jag erkänner villigt att så är det ju!
Bara en sådan sak som denna tråd - tänk så trist det skulle vara att vara utan den - skönt att du har ändrat dig Silos. Du är underbar med alla dina funderingar och trådar. Fortsätt så
Aqvakul
20-10-2012, 21:13
Tidernas snabbaste comeback!
CITAT (gunsta @ 20-10-2012, 22:04)  Bara en sådan sak som denna tråd - tänk så trist det skulle vara att vara utan den - skönt att du har ändrat dig Silos. Du är underbar med alla dina funderingar och trådar. Fortsätt så  Tack snälladig!
Mångfald är härligt  naturen har gjort var och en av oss unika !vi ÄR inte stöpta i samma form och vi MÅSTE inte tycka lika dant som alla andra ,alla har rätt till sin unika personlighet det är ju det som gör mötet med andra människor så himmla spännande  Jag kan förstå hur Silos tänkte hon fick nog en stund där hon kände att det var nog men insåg att hon kanske behövdes  men det är som många av oss man blir Odlasmåprat beroende
CITAT (Aqvakul @ 20-10-2012, 22:13)  Tidernas snabbaste comeback!  Som en gummiboll kom jag tillbaks igen!  CITAT (Motti @ 20-10-2012, 22:25)  Mångfald är härligt  naturen har gjort var och en av oss unika !vi ÄR inte stöpta i samma form och vi MÅSTE inte tycka lika dant som alla andra ,alla har rätt till sin unika personlighet det är ju det som gör mötet med andra människor så himmla spännande  Jag kan förstå hur Silos tänkte hon fick nog en stund där hon kände att det var nog men insåg att hon kanske behövdes  men det är som många av oss man blir Odlasmåprat beroende  Så är det helt klart och jag behöver er alla kom jag snabbt på!
Aqvakul
20-10-2012, 21:43
CITAT (silos @ 20-10-2012, 22:28)  Som en gummiboll kom jag tillbaks igen!  Som en gummiboll...
CITAT (Aqvakul @ 20-10-2012, 22:43)  JAAAA,jag tänkte på honom då jag skrev!:) Han är bara så underbar!Jag såg honom i Akalla mitten av 70talet,han sjöng inne i en lokal,vi var tvungna att stanna utanför,eftersom det fanns inga platser,men vi både hörde och såg honom genom ett öppet fönster.
mamamaggan
21-10-2012, 07:47
Vilken tur att du kan " studsa " in igen som en gummiboll. Välkommen !
CITAT (mamamaggan @ 21-10-2012, 08:47)  Vilken tur att du kan " studsa " in igen som en gummiboll. Välkommen ! Tack gulledig!
HI HI HIIII!!! Hur kunde jag ens tänka mig tanken att sluta skriva här???? Jag som bara ÄLSKAR uppmärksamhet!!!
Oj oj oj,jag måste lugna ner mig så att jag inte starta för många trådar igen och krypa in i min lilla varma koja och skapa konst dockor istället!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|