Full version: Evigt regn
zaaritha
Jag blir så deppig av allt detta regn.
Öser ner, dag efter dag............
Marken är s a s full o tar ej mera regn.
Det bara flyter på åkrar o gärden.
USCH!
gunsta
Du har så rätt - mycket deprimerande med allt regn och all denna lera och klet sad.gif
Aqvakul
Här i södra Skåne har vi också fått en massa regn. Men de sista dagarna har solen titta fram och idag hade vi en helt underbar sensommardag med nästan 20 grader och strålande sol...
Alba
Ja fy så trött man blir på detta regnande.
I dag gjorde regnet ett avbrott och vi hade en stor sol från en klarblå himmel. Oj vilken kick man får när solen tittar fram.
silos
Det enda tråkiga är att jag inte har regnkläder så jag blir ordentligt våt när jag rastar vovvarna flera ggr.om dagen,parably har jag med den kan jag inte använda då vi är ute hundarna och ja......
Huggorm
Åtminstone här hos mig skall det blir fint från natten till måndag och hela nästa vecka, det är verkligen på tiden. Det är nästan provocerande att höra om sol och 20 grader i Skåne när det har regnat konstant här nästan så länge man kan minnas. Jag tror knappt ens det var tio dagar med sol och 20 grader på hela sommaren?
herkules
till och med jag som gillar regn och rusk börjar tröttna, funderar allvarligt på att flytta till grekland.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag har tröttnat för länge sedan på all regn. Vi på västkusten har ju fått så mycket regn i år att det räcker för flera år framöver
pejori
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 21-10-2012, 06:51) *
Jag har tröttnat för länge sedan på all regn. Vi på västkusten har ju fått så mycket regn i år att det räcker för flera år framöver

Det ska gudarna veta att vi fått. crying.gif
Behöver snart gälar för att andas här.. dunno.gif
Noak
Även här har det droppat och spöregnat, vi har inte haft mer än tre dagar med sol i följd sen ett år tillbaka. Det börjar kännas bibliskt...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon