förbereder en gryta med högrev och mamma gör den med vin i.....
så det blir det!
andersen
25-10-2012, 17:53
CITAT (anki/ronninge @ 25-10-2012, 17:59)
förbereder en gryta med högrev och mamma gör den med vin i.....
så det blir det!
Härligt hösten är ju grytornas tid, min favorit är korvgryta med egna rotgrönsaker till.
Motti
25-10-2012, 18:44
Här älskar vi långkok !på söndag blir det troligtvis Älggryta då kommer våra älskade barn o barnbarn om nu värken i nacken släpper så jag orkar . Den här tråden hamnar nog i en annan tråd
Anma
25-10-2012, 20:15
CITAT (Motti @ 25-10-2012, 19:44)
Här älskar vi långkok !på söndag blir det troligtvis Älggryta då kommer våra älskade barn o barnbarn om nu värken i nacken släpper så jag orkar . Den här tråden hamnar nog i en annan tråd
När "vad blir det för middag" tråden flyttades från småprat till någon annan avdelning var det väldigt många som inte tyckte att det var en bra grej alls och därför startade någon "småprat om mat" istället för att det skulle finnas en mattråd i småprat. Efter att ledningen tänkt efter kom de fram till att den ursprungliga mattråden skulle flyttas tillbaka till småprat. Plötsligt fanns här två mattrådar som hade exakt samma innehåll. Jag blev ombedd att slå ihop de två och också vädertrådarna och då gjorde jag det.
Därför flyttades den nya mattråden in i den gamla.
/Moderator
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.