Full version: Secret santa 2012?
DykUnderYtan
Ojoj, aldrig har jag varit så frånvarande här som i år. Nu börjar i alla fall tankarna på jul dyka upp och jag vill för allt i världen inte missa secret santa om det blir nåt sånt i år. smile.gif

Är det igång eller är det snart dags att börja dra i trådarna? wink.gif

Tjingeling!

santa.gif
hattstugan

Klart vi ska Secret Santa i år också!
Anma
Vad lustigt. Satt och funderade på det igår men tänkte att det kanske är lite tidigt att starta. Vi väntar väl till november åtminstone?
DykUnderYtan
CITAT (Anma @ 28-10-2012, 10:39) *
Vad lustigt. Satt och funderade på det igår men tänkte att det kanske är lite tidigt att starta. Vi väntar väl till november åtminstone?

Ja men då är det ju snart i alla fall. Såg att jag var ungefär lika tidig med att hojta förra året. Bara så en sån viktig julförberedelse glöms bort. tongue.gif

Anma är det du som är tomtemor? Orkar du? Vill du? smile.gif
Anma
CITAT (DykUnderYtan @ 28-10-2012, 17:50) *
Ja men då är det ju snart i alla fall. Såg att jag var ungefär lika tidig med att hojta förra året. Bara så en sån viktig julförberedelse glöms bort. tongue.gif

Anma är det du som är tomtemor? Orkar du? Vill du? smile.gif

Jag har varit tomtemor sen 2009 så visst kan jag fortsätta om jag får förtroendet även i år. smile.gif
Skruttis
CITAT (Anma @ 28-10-2012, 18:05) *
Jag har varit tomtemor sen 2009 så visst kan jag fortsätta om jag får förtroendet även i år. smile.gif

Appselut! tummenupp.gif
Självklart är du mer än välkommen att tomta även i år. Det tror jag det är många fler än jag som tycker.
DykUnderYtan
CITAT (Anma @ 28-10-2012, 19:05) *

Jaaa, du har verkligen skött det med bravur, så jag ser dig gärna som tomtemor igen! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon