Jag skulle vilja presentera en forummedlem, aktiv i trädgårdsforumet, då och då på sajten under rubriken Forumprofilen. Det kommer vara en kort, trevlig artikel som beskriver personen utifrån hans eller henne förhållande till trädgård och odling och med någon vinkling till forumet. Den aktuella trädgårdsprofilen får några frågor av mig att svara på som ligger till grund för artikeln. Det är alltså jag som skriver, ni behöver bara svara på några enkla frågor.
Trädgårdsprofilen bör kunna bidra med en bild som är relaterad till trädgård och odling, med eller utan personen själv på (idealiskt är förstås om personen är med på bild, men dels vill alla inte det, dels har inte alla en bra bild på sig själv i trädgården).
Nu letar jag Forumprofiler! Föreslå gärna någon ni tycker passar så kollar jag om vederbörande är intresserad. Ni får gärna också hojta till om ni själva skulle tycka det var kul att vara med. Ni kan självklart också skicka PM!
Obs! Detta ska vara prestigelöst och trevligt! Syftet från min sida är att visa på sajten att vi har ett intressant och givande trädgårdsforum genom att lyfta fram er som är aktiva där!
Hoppas att ni vill hänga på!

Varma hälsningar Katarina