Full version: Är ni forumprofiler?
Katarina Odla.nu
Hej!

Jag skulle vilja presentera en forummedlem, aktiv i trädgårdsforumet, då och då på sajten under rubriken Forumprofilen. Det kommer vara en kort, trevlig artikel som beskriver personen utifrån hans eller henne förhållande till trädgård och odling och med någon vinkling till forumet. Den aktuella trädgårdsprofilen får några frågor av mig att svara på som ligger till grund för artikeln. Det är alltså jag som skriver, ni behöver bara svara på några enkla frågor.

Trädgårdsprofilen bör kunna bidra med en bild som är relaterad till trädgård och odling, med eller utan personen själv på (idealiskt är förstås om personen är med på bild, men dels vill alla inte det, dels har inte alla en bra bild på sig själv i trädgården).

Nu letar jag Forumprofiler! Föreslå gärna någon ni tycker passar så kollar jag om vederbörande är intresserad. Ni får gärna också hojta till om ni själva skulle tycka det var kul att vara med. Ni kan självklart också skicka PM!

Obs! Detta ska vara prestigelöst och trevligt! Syftet från min sida är att visa på sajten att vi har ett intressant och givande trädgårdsforum genom att lyfta fram er som är aktiva där!

Hoppas att ni vill hänga på! tummenupp.gif

Varma hälsningar Katarina
LottaJo
Jag tycker det här låter jättekul! Känner mig inte så spännande själv, men efter att ha hängt här i ett antal år (även om jag inte skriver så mycket), så tycker man nästan att man känner flera av profilerna redan efter att ha läst massor av era inlägg. Omedvetet gör man sig en bild av människan bakom, och eftersom vi sällan träffas IRL tycker jag att det skulle vara kul att få en presentation av några av alla trevliga människor som finns här och se hur mycket man gissat rätt... flirting.gif
Katarina Odla.nu
CITAT (LottaJo @ 31-10-2012, 07:37) *
Jag tycker det här låter jättekul! Känner mig inte så spännande själv, men efter att ha hängt här i ett antal år (även om jag inte skriver så mycket), så tycker man nästan att man känner flera av profilerna redan efter att ha läst massor av era inlägg. Omedvetet gör man sig en bild av människan bakom, och eftersom vi sällan träffas IRL tycker jag att det skulle vara kul att få en presentation av några av alla trevliga människor som finns här och se hur mycket man gissat rätt... flirting.gif

tummenupp.gif
Peztis
Ska vi nominera här i tråden el via PM?
Eva i Skåne
CITAT (Peztis @ 31-10-2012, 19:37) *
Ska vi nominera här i tråden el via PM?

Jag frågade mig likadant, men valde att pm:a Katarina.
pejori
CITAT (Eva i Skåne @ 01-11-2012, 15:11) *
Jag frågade mig likadant, men valde att pm:a Katarina.

PM:ade jag också... tummenupp.gif
Tyckte det kändes bäst.
Peztis
Ja, jag kan nog hålla med er om det!
Katarina Odla.nu
Det går bra vilket som, men tror många föredrar PM. Det gör det hela lite spännande dessutom.
skogstroll
skogstroll ska också skicka PM smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon