Berith
Får inte vi vanliga medlemmar starta trådar där? Ser att andra gjort det men jag får inte.

Skulle iaf starta en tråd om att jag tycker det är SK-TJOBBIGT MED ALLT SKRIKANDE I RUBRIKER!!! ÄVEN OM MAN VILL HA UPPMÄRKSAMHET OCH TYCKER ATT DET MAN SJÄLV SKRIVER ÄR JÄTTEVIKTIGT SÅ MÅSTE MAN VÄL INTE SKRIKA SÅ??!!

Det var bara det jag ville fråga om i Synpunkter och förslag...
Myosotis
Det var ju konstigt. Testade att klicka på "Nytt inlägg" och fick felmeddelandet "Du har ingen behörighet att starta en tråd i den här avdelningen." Det måste ju ha blivit fel, klart att medlemmarna måste kunna starta trådar där?!
Krolliljan
när jag försökte förra veckan hittade jag den här tråden

men den borde väl öppnas rätt snart nu då.
Piccante
CITAT (Berith @ 31-10-2012, 08:41) *
Får inte vi vanliga medlemmar starta trådar där? Ser att andra gjort det men jag får inte.

Skulle iaf starta en tråd om att jag tycker det är SK-TJOBBIGT MED ALLT SKRIKANDE I RUBRIKER!!! ÄVEN OM MAN VILL HA UPPMÄRKSAMHET OCH TYCKER ATT DET MAN SJÄLV SKRIVER ÄR JÄTTEVIKTIGT SÅ MÅSTE MAN VÄL INTE SKRIKA SÅ??!!

Det var bara det jag ville fråga om i Synpunkter och förslag...

Hur menar du med skrikande???
Berith
NÄR MAN SKRIVER ALLT MED STORA BOKSTÄVER PÅ INTERNET SÅ SKRIKER MAN. FORUMVÄRDARNA HAR TYDLIGEN EN VANA ATT SKRIKA UT DET DOM VILL HA SAGT, OM MAN KOLLAR ALLA NYA TRÅDAR DOM SKAPAT.

VÄLDIGT IRRITERANDE, FÖR JAG ANTAR ATT DOM EGENTLIGEN INTE MENAR ATT VARA OFÖRSKÄMDA OCH ÖVERLÄGSA.

---

Tack för länken! Men "om ca en vecka" har nu blivit två.
Alba
Det borde stå i rubriken att tråden är stängd.

Jag försökte flera gånger i går att ställa en följdfråga.
Anma
CITAT (Berith @ 31-10-2012, 09:48) *
NÄR MAN SKRIVER ALLT MED STORA BOKSTÄVER PÅ INTERNET SÅ SKRIKER MAN. FORUMVÄRDARNA HAR TYDLIGEN EN VANA ATT SKRIKA UT DET DOM VILL HA SAGT, OM MAN KOLLAR ALLA NYA TRÅDAR DOM SKAPAT.

VÄLDIGT IRRITERANDE, FÖR JAG ANTAR ATT DOM EGENTLIGEN INTE MENAR ATT VARA OFÖRSKÄMDA OCH ÖVERLÄGSA.

---

Tack för länken! Men "om ca en vecka" har nu blivit två.

Tack för synpunkten!
Jag har startat tre trådar med stora bokstäver. Santa för att man lätt ska urskilja den.
Vädertråden lika så.

Känndedomtråden angående min klantighet i vädertråden för att då var jag lite, ja,upprörd på mig själv och gav uttryck om det i rubriken.
Santa tycker jag ska fortsätta vara med stora bokstäver, inte för att jag vill skrika, men för att jag vill att den ska vara lätt att navigera till.
De andra kan jag ändra.
Blir det bra så?
Myosotis
CITAT (Krolliljan @ 31-10-2012, 09:32) *

Ja just det det sa hon ju faktiskt slap.gif Minnet är bra men kort.
Forumvärd
Hej forumvänner!

Kategorin Synpunkter och förslag låstes tillfälligt för att Katarina och jag skulle få tillfälle att kika igenom det som hade kommit in där. Det har hela tiden varit avsikten att den ska öppnas för inlägg igen.

Tyvärr sprang tiden ifrån oss litegrann och den utlovade veckolånga stängningen blev lite längre än så, men jag har nu sett till att kategorin är öppen igen så att det går att starta trådar och göra inlägg.

Jag och Katarina ber om ursäkt för fördröjningen med öppnandet av kategorin och hoppas på att ni fortsätter att komma med tankar, idéer och förslag!

Väl mött i forumet!

Heléne, forumvärd
Rihane
Är rädd för att du är på väg att göra ett misstag nu Anma. Låt alla skrik- trådar vara eller ändra på alla.. Den tråden du låter vara kommer sticka ännu mer i ögonen än den gör nu.
pejori
CITAT (Rihane @ 31-10-2012, 11:35) *
Är rädd för att du är på väg att göra ett misstag nu Anma. Låt alla skrik- trådar vara eller ändra på alla.. Den tråden du låter vara kommer sticka ännu mer i ögonen än den gör nu.

Instämmer.
Låt dom vara, ser inget problem med det, så länge inte alla börjar göra så. giggle.gif
Anma
Nåja. Hur man än gör har man ändan bak! biggrin.gif

smiley_small_hug.gif
Rihane

Vad jag menar att det är konstigt att moderera vissa trådar och andra inte .

(Att använda versaler är att skrika på internet. Finns forum där det inte är tillåtet)
Alba
Det står nu att avd synpunkter och förslag är öppnad.
Jag kan fortfarande inte skriva i min tråd Sökning medlemmars inlägg

Problemet kvarstår att det inte alltid går söka och jag vill ha svar på varför.
Forumvärd
CITAT (Alba @ 31-10-2012, 12:35) *
Det står nu att avd synpunkter och förslag är öppnad.
Jag kan fortfarande inte skriva i min tråd Sökning medlemmars inlägg

Problemet kvarstår att det inte alltid går söka och jag vill ha svar på varför.

Det är korrigerat, det ska gå att skriva i de trådarna där nu och/eller starta nya trådar. Försök igen och om det fortfarande inte fungerar så skicka ett PM till Staffan, vår tekniske chef om det.

Jag har även bett Staffan att kika på varför det inte fungerar att söka på en del medlemmars inlägg, så han kikar på det snart som möjligt.

Väl mött i forumet!

Heléne, forumvärd
Anma
CITAT (Rihane @ 31-10-2012, 12:33) *
Vad jag menar att det är konstigt att moderera vissa trådar och andra inte .

(Att använda versaler är att skrika på internet. Finns forum där det inte är tillåtet)

Menar du rubrikerna?
Jag försöker att göra alla nöjda vad det gäller rubrikerna. Men det är svårt för alla tycker olika.
Så nu får de vara som de är och jag ska inte använda versaler mer.
Wilmer
CITAT (Alba @ 31-10-2012, 10:26) *
Det borde stå i rubriken att tråden är stängd.

Jag försökte flera gånger i går att ställa en följdfråga.

Jag med, gott irriterande att ha en hel avdelning som är stängd utan att det syns man får lista ut det själv efter att ha försökt lite överallt där. Eller läsa ALLA trådar i alla inlägg för att se att avdelningen hör och häpna tillfälligt ska låsas.. Här gäller det visst att läsa in sig på odla hela tiden så man har koll rolleyes.gif inget för de flesta som har annat för sig i livet än att läsa allt som skrivs här.

Vore lättare om det fanns en symbol som visar när något är låst, kolla gärna andra forum.......
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon